31 December 2010

Will Be Missing THE BABIES.

New Year?
tido kat rumah.
Bendera Jepun.
Thanks uh.

New Year?
tidak lagi study.
mengalah.
Malas.

Aku akan rindu Kuala Lumpur, Bandar Metropolitan.
dan, tentunya, aku akan rindu kawan kawan baik aku,
The BabiES.
mula dengan,


Amy Tuanputerii.



Paling comel di hati aku.
aku sayang gila dekat minaa ni.
sangat sangat!
dia suka dan duka aku.
dia tau semuanya tentang aku.
dia SUNLIGHT aku.

i love you, amytuanputerii.


Shazlina Gomez.


Paling cun.
sayang kat minaa sekor ni jugak.
dia sangat gila gila.
suka buat benda pelik pelik
suka buat aku happy.
ketawa.
rindu nak nangis dengan dia.
be strong, sayang

i love you, shazlina gomez.


Yana Augus.



Paling Hot.hehe.
dia ni bajet Megan Fox. haha.
Matang dalam selesaikan masalah.
dia ni lagi suka buat benda pelik.
tapi hanya kami aja tau.
hehe.
aku rindu bunyi babi kau,weh. haha

i love you, yana augus.




These three is the best of the best of the best of mine.
aku tak tau mana lagi nak carik kawan macam dorang ni.
aku sayang gila kat korang.
andd, aku rindu gila gila kat korang skang ni.

nn, aku rindu B-15-5.
rumah yang banyak meninggalkan kenangan
ketawa, menangis, jerit jerit, buat aksi aksi panas, gurau gurau.
semuanya. aku rindu.
aku tak tau sampai bila aku mampu hidup tak ada kau orang kat sini :((


perasaan aku skang ni:
aku rasa nak lari ke kl aja skang ni
aku nak duduk dengan kau orang.
layan kerenah kau orang.
aku rindu gila kat kau orang.
tak pernah aku rasa macam ni :(
sumpaa.


To The Babies.

study elok elok
this is final sem.
pls, take care of yourself.
jangan lost lost lagi.
jaga diri elok2 okay?
sorry and thanks for everythingg.
i love you guys so much!













dfanheartcore.
*crying

27 December 2010

Lain Macam Sikit.

Bukan tak gembira.
gembira. sangat.
tapi.
macam lain sikit.
something wrong somewhere
atau bahasa ibunda nya
ada sesuatu yang tak kena.

orang tu happy.
orang ni happy.
orang sana happy.
orang sini happy.

alhamdulillah.
Thank GOD :))

hidup macam telur.
sabar aja lah.
santai terus.



pungkok masih sakit
akibat berbasikal di singapura
bersama sama teman tercinta di Johor Bahru.
sayang mereka!
Thanks uh!
balik demam terus.
padan muka.
nampah sangat tak ada stamina.

go dfan, go dfan!!

haha.


New Life will begin.

Past is still the past.
Lets think about future without looking on the past.

santai teruss!






dfanheartcorejyeah!

25 December 2010

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu



mengapa kau pergi, mengapa kau pergi
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
malah kau pergi jauh dari hidupku

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

reff:
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

repeat reff

semoga engkau kan mengerti tentang perasaan ini
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta (indahnya cinta)
maaf sungguh ku tak bisa (tak bisa) untuk kembali padamu
maaf ku telah terbuai akan indahnya cinta

repeat reff

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

Okay ke tak Okay?

Betul ker ni?
eh, macam tak percaya aja.
ishh! takkan lah boleh macam tu aja?
macam kelakar.

haha!
gelak kuat kuat jom!

hipokrit!
pergi mati.

tak tak.
bukan senang lah.
orang gila aja cakap senang.
sebenarnya susah.

oh oh,
ya, mungkin bagi kau dan kau senang lah
tapi bukan bagi aku.
sebab?
entahlah.
Tuhan kurniakan aku lain dari yang lain kot.
agak rare lah macam tu.

haha!
nak gelak kuat kuat lagi.




eh, kau.
ya, kau.
bukan kau. tapi kau.
buat lah macam mana kau nak buat.
aku tau apa yang aku buat
takyah nak buat buat sangat okay?
kita santai terus.

tapi tapi,
aku macam rindu kau.
tu pasal nak keluar aja kerja
sebab taknak ingat kau.
boleh kan aku buat macam tu?
alaaa, boleh laaa.
pleaseee.
takkan kau nak tengok aku teringat kat kau aja
sedangkan kau tak ingat kat aku pun.

haha!
aku rasa gelak kuat kuat ni tak pernah habis!






eh, kau.
terima kasih banyak banyak buat macam ni.
:)




Dr. Love.
aku rindu kau. banyak ni nak cerita :(




















dfanheartcore.

23 December 2010

HAHA. Gelak kuat kuat!

16 Kali

Lebih 16 Kali aku suka kat kau.
Lebih 16 Kali aku sayang kat kau.
Lebih 16 Kali aku senyum sebab kau.
Lebih 16 Kali aku gelak sebab kau.
Lebih 16 Kali aku teringat kat kau.
Lebih 16 Kali aku tersengih sengih ingatkan kau.

Lebih 16ribu Kali aku fikir betul ke apa yang aku buat ni
Lebih 16ribu Kali aku fikir aku ni bangang ke nak suka kau
Lebih 16ribu Kali aku fikir patut ke aku suka kau
Lebih 16ribu Kali aku fikir yang aku ni tak setaraf kau
Lebih 16ribu Kali aku fikir yang aku ni hanya tempat 'rebound' kau
Lebih 16ribu Kali aku fikir untuk sedapkan hati aku

Lebih 16juta Kali hati aku terusik dengan sikap kau.
Lebih 16juta Kali hati aku jerit kegembiraan sebab kau
Lebih 16juta Kali hati aku tiba tiba sedih bila fikirkan kau
Lebih 16juta Kali hati aku menangis sebab kau
Lebih 16juta Kali hati aku tak senang bila teringatkan kau.

Terlebih lebih Kali aku cakap aku nak menyerah, tapi tak boleh jugak.
apa benda ni ah?


Come Fucking on lah, dfan!











Tuhan, tolonglah kasi aku petunjuk sikit.
aku dah tak boleh tahan dah.





dfanheartcore.

Macam mana?

Macam mana nak lupakan apa yang kita fikir?
Macam mana nak lupakan apa yang sedang berlaku?
Macam mana nak lupakan segala perasaan yang ada?
Macam mana nak lupakan harapan kpd seseorang?

Itu lah persoalannya.

Mintak maaf banyak banyak.
susun 20 jari mohon ampun.

Bertepuk sebelah tangan.
mungkin.
Bermain dengan api.
mungkin.
Menunggu bulan jatuh ke riba.
mungkin.

dah boleh gerak dah doh.

dfan,
kau dengar sini okay.
kau tak akan happy.
sampai bila bila.
dengar la cakap aku.
kau tak akan happy.
TAK AKAN.

ok.
FINE.
aku tau.
jadi? apa harus aku buat?
tamatkan riwayat hidup aku?
tak bersyukur betul

sejak bila aku lemah?
macam pantek.
boleh pergi mati sana, dfan.
pergi pergi!

tolonglah weh.








Need my Dr.Love right now!
I really do!!!







dfanheartcore.

21 December 2010

White Flag, White Flag!

Menyerah tak semestinya kalah.
tapi aku rasa aku dah memang kalah.
aku menyerah dan aku kalah.
jadi, nama nya, menyerah kalah. tak gitu?

boleh tahan bangang aku ni kan.
memang.
baru tau?

dfan, come on.
get off from all these shits.

blah blah blah!

tapi nak buat macam mana?
aku suka dia.
aku dah mula sayang dia.

bodoh bodoh bodoh
bodoh standard 16 kali sial aku ni!


sedih
tipu kalau aku cakap aku tak sedih


satu hari ada 24 jam
tapi aku fikirkan dia 26 jam.
macam mana tu?

Beggin.
meremang segala rerambut yang berada atas badan aku ni.
macam ada magnet.
kenapa entah dengan lagu tu.
oh, oh.
dah ingat.
sebab aku teringat aku tengok video dia dance lagu tu.
jatuh cinta aku.
fak lah!
dfan dfan.
kau cari penyakit,
kau cari ubat dia sendiri.


hati dan perasaan.
buang jauh jauh!
jauhhhhhh sekali.

dah 16juta kali cuba.
masih tak berjaya.
sayang betul aku kat dia.
jangan buat pelik kau kat sini lah,dfann!






Happy sekejap sekejap buat apa.
macam gampang.










dfanheartcore.

Hanya Kerana Kerusi.

Kuala Lumpur, Bandar Metropolitan yang penuh dengan pancaroba dan propaganda dunia.


HARI PERTAMA.


"abang, bangun. hantar adik pergi larkin. umi suruh datang KL. cepat la. nanti sampai lambat."

sambil tengok cermin. duduk dalam bus je pun
bergaya gaya nak pergi mana.
umi suruh. terima kasih umi tercinta.
rebong sial. tak cukup tido.
terima kasih jugak lah mata.

"kau amek lah duit ni, pandai pandai lah"

sambil menghulur rm10.
aku dah bergaya ni. takkan nak jalan kaki tengahari buta naik carik cab transit ke Taman Johor untuk amek bus.
shits. ahh, buat bodoh sudah.
mulut orang kan. biarkan aja.

"adoii. segan pulak aku budak budak taman ni tengok. bergaya gaya jalan kaki jugak."

sambil jalan kaki
bawak beg dua. satu Pink, satu Leapord Print.
nasib baik tak berat.
shits lah. Earphone rosak.
kalau tak boleh cover line dengar mp3.
takpe. Plan B ada.
keluarkan handphone,
buat buat msg.
padahal tak ada credit.
naiss!

"mana teksi ni!"

sambil control comel tepi jalan.
padahal ketiak dah basah.
kepala lutut dah menggigil.
masa aku nak naik teksi masa tu lah kau tak ada.
silakak.

"mana pulak bus ni. semua ke bandar aja. bila nak ada ke larkin."

sambil control comel lagi.
tapi kali ni kat bustop.
ego. taknak duduk.
padahal lutut macam manusia bila baru keluar swimming pool.
menggigil.
padan muka kau dfan.

"Bus pukul 3 ke KL."

sambil terpanar.
siol la. sejam lagi.
tak apa lah. chill dulu.

"Biar tak cantik, Jangan sombong"

bodoh punya ulat ulat sampah masyarakat majmuk.
tapi Thanks jugak.
puji aku cantik.
aku memang sombong.
jadi? ada bulu hidung kau terbakar?
tak ada bukan?

"Double Cheese Burger 1set."

sambil makan, sambil tengok orang.
macam macam ragam. nak tergelak aku.

"Pom Pom Pom Pom"

sambil ada pakcik terlompat lompat.
ada orang main mercun dalam terminal.
tak ada sekolah ke bang?
kang buat nya ada makcik makcik yang ada heart attack?
dah satu hal lagi aku kene jadi saksi kejadian.
tak tau ke aku nak pergi KL?

"KL, kak? Teksi kak?"

sambil ulat ulat sampah masyarakat majmuk versi Bukit Jalil pulak.
aku naik tren lah. oldschool sikit!
padahal tak ada duit. haha.

"pergh! selamba je nyonya ni korek idong depan aku."

sambil nyonya tu kesat kat seluar dia.
bapak pengotor sial!
nak muntah. cover cover.
telan balik muntah aku. haha!

Tamat kisah hari Pertama.





HARI KEDUA.


"Student lah!"

sambil berlari lari anak ayam masuk kolej.
rushing.
kecoh punya guard.
dengan aku pakai baju kurung purple, pakai kasut Vans biru.
memang naiss!
bodoh. tak suka buat kerja rushing!

"Nak amek cheque"

sambil abang abang staff tu buat bodoh je dengan kedatangan aku.
babi betul.
ingat aku ni patung comel yang bernyawa ke?
datang situ semata mata untuk tunggu kau orang.
tak tau ke masa itu emas yang tak boleh digadai.
maknanya lagi mahal dari emas betul.

"Eh, ni kerusi sini lah!"

sambil aku cakap kat dia balik

"ak alah, pasal kerusi pun nak bergaduh."

sambil mamat dua ekor tu bengang kena sound dengan aku.
padan muka.
macam pantek.
padahal aku dah amek kerusi tu dulu.
lawa je aku susun.
dia bantai amek pulak masa aku nak duduk
kalau aku dah duduk tu, memang aku letup muka dia.
bodoh.
pasal kerusi pun kau nak gaduh dengan aku.
memang tak lah aku nak layan.
apa lah susah sangat jalan amek kerusi lain.


jangan kau ingat kau pakai koporat
aku tak boleh nak rembat.
aku memang perempuan
tapi aku bukan pondan.
kau jangan buat sesuka hati.
nanti makan diri.

style kan aku punye pantun 6 karat? eh, kerat.


Tamat kisah hari Kedua.





kau rileks one corner
aku pergi carik 16 kerusi untuk baling kat muka kau.










dfanheartcore.

19 December 2010

Semangat Kembali Pulang.

Happy.
sangat sangat.

thanks to kau.
sayang kau lebih lah weh!

kelakar lah dunia ni.
haha.








dfanheartcore.

Grenade - Bruno Mars

Easy come, Easy go
That's just how you live oh
Take, take, take it all
But you never give

Should have known
You was trouble
From the first kiss
Had your eyes wide open
Why were they open?

Gave you all I had
And you tossed it in the trash,
Tossed it in the trash you did (just like your balls)

To give me all your love
Is all I ever asked
But what you don't understand is

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same


No, no, no, no
Black, black, black and blue
Beat me till I'm numb
Tell the devil I said "hey" when you get back to where you're from
Mad woman, bad woman,
That's just what you are, yeah,
You'll smile in my face then
Rip the brakes out my car

Gave you all I had
And you tossed it in the trash
You tossed it in the trash, yes you did
To give me all your love
Is all I ever asked
Cause what you don't understand is

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same


If my body was on fire, ooh
You' d watch me burn down in flames
You said you loved me you're a liar
Cause you never, ever, ever did baby...

But darling I'll still catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for you baby
But you won't do the same.


No, you won't do the same,
You wouldn't do the same,
Ooh, you'll never do the same,
No, no, no, no



18 December 2010

Putaran Dunia.

Pusing pusing muka kau.
pusing pusing lagi muka kau.

tanya orang sini kawan kau.
tanya orang sana, bau bau bacang rupanya.

haha.
putaran dunia.
macam besar kan.
tak lah.
kau tau apa?
kecik je dunia ni.
kalau tak caya, kau bukak je facebook
haha.
lepas tu cari apa yang tersirat dari yang tersurat.
kemudian dengan perlahan kau memahami apa erti dunia.

buat jahat tak akan kemana.
ke laut jugak cerita dia.
akhirnya kau akan jumpa jugak tempat asal kau.

orang kata
hujan emas di negeri orang.
hujan batu di negeri sendiri.
lebih baik di negeri sendiri.
(tak ada kene mengena pun)
haha.

ala,
kau rileks aja.
kalau dah takdir, takdir jugak lah katanya.
kau chill aja.
aku tak banyak cakap punya.
aku senyap, aku lihat, otak ligat.
chill bukan?

aku tak kesah apa orang nak cakap tentang aku.
biarkan aja.
biarkan aja.
mereka memang macam tu.
mulut mulut.
kalau boleh distapler, aku orang pertama yang buat.
masalahnya tak boleh.
so, jalan terbaik adalah
biarkan aja.

akhirnya,
apa yang kau cakap, kau buat.
apa yang kau lihat, kau jilat.
biarkan aja.











aku rindu kau, bodoh.
tak reti nak balik ke pe. hesh.














dfanheartcorejyeah!

17 December 2010

Sampai Kapan - Malique & D'Essential feat. Camelia.

menantikanmu dalam jiwaku
sabarku menunggu
berharap sendiri
aku mencoba
merindukan bayanganmu
karena hanyalah bayanganmu yang ada

hangat mentari dan terangnya rembulan
mengiringi hari-hariku yang tetap tanpa kehadiranmu
indahnya pelangi yang terbit kala sinar matamu menembus relung hatiku

pantaskah diriku ingin mengharapkan
suatu yang lebih dari hanya sekedar perhatian
dari dirimu yang kau anggap biasa saja


atau mestikah ku simpan dalam diri
lalu kuendapkan rasa ini terus selama-lamanya

diriku cinta dirimu
dan hanya itulah satu
yang aku tak jujur kepadamu
kuingin engkau mengerti
mungkinkah engkau sadari
cinta yang ada di hatiku
tanpa sepatah katapun ku ucapkan padamu

oh sayang
dapatkah aku memanggilmu sayang

sampai kapan
akupun tak sanggup tuk pastikan
kudapat memendam seluruh rasa ini

dengarlah jeritan hatiku untukmu oh
dan aku ingin engkau mengerti apa yang dihatiku
sanubariku kita kan berdua selamanya












Favourite song.
Tidur terbaik doh dengar lagu ni.
feel habis!




santaii.
dfanheartcorejyeah!

16 December 2010

Menusuk nusuk!

susah nya aku nak happy.
adoii.
ape lah nasib.
dah betul betul happy.
tapi sekejap je.
datang dan pergi.
dah macam lagu "Kau datang dan pergi, Oh begitu saja"
Shits la.

Lagi sekali aku buat silap.
dfan, dfan.
siapa lah suruh kau menggatal dfan oii.
bukan calang calang lagi.
haa, amek kau obat.
padan muka kau.
gelak ramai ramai jom!
hahahahahahhahahahahahhaha!


tapi,
nak buat macam mana.
aku dah suka dia.
kau nak suruh aku bunuh diri ke nak stop perasaan ni?
haihh, mmg lah kau suka dia bodoh.
tapi kau kene pikir dia pulak.
kau jangan jadi lembab la dfan
COME FUCKING ON.
move on lah.
eh, senang senang, kau tak payah la carik jantan.
kan senang.
takde lah kau hidup macam sayur terbengkalai mcm ni!
bodoh punyer dfan.





Chill, chill.
JANGAN GELABAH SANGAT LAH dfan.








dfanheartcoreyaw!

Sabar itu Separuh daripada Iman.


ini ialah Chip and Dale.
aku sangat suka bende ni.
dari dulu dulu.
teringat masa kat spore.
aku paksa exbf aku belikan benda ni.
tapi dia kata.
"ish! awak dah besar kan. tak payah la nak anak patung"
haihh. hampa je.

tapi kat sini bukan aku nak btau bende ni.
aku just nak cakap
betapa sabar nya aku akan tunggu chips tu.
haha.
santai terus dfan.
JANGAN GELABAH!
haha

Kepala Hotak yang Berjambul Jambul.

Aku tak kisah kau siapa
apa pangkat kau
apa darjat kau

sikit aku tak goyang.
bulu bulu yang ada kat tangan aku takkan gugur pasal kau.
kau jangan ingat kau besar
aku takut.
tu haa, Atas tu. LAGI BESAR.
take note.

Come on lah.
kalau tak, cakap tak.
kalau ye, cakap ye.
aku bukan tunggul
aku bukan batu.
aku bukan tugu negara

aku ada hati dan perasaan
tak salahkan perasaan aku ni?
Tuhan da kasi.
aku bersyukur je lah.
takkan aku nak buang perasaan yang Tuhan dah kasi kan?

kau tak ada hak nak halang aku.
kau tak ada hak nak bilang aku macam macam.
jangan lah buat perangai bukan bukan kau.
aku rimas.
semak.

eh, kau.
ketepi sikit boleh?
aku tak nampak.
kau semak sangat kat sini.
menghadang penglihatan aku.
haa, kan bagus macam tu.
tak ada lah aku nak mengadap kau je kan.
chill aja.














U, u.
rindu lah :(












dfanheartcore.

Bila Bosan.

dfanheartcore.



Bila Bosan (1)



Bila Bosan (2)



Bila Bosan (3)



Bila Bosan (4)
Love ini berwarna purple.
Trimas, Umi :)
LOVE YOU.
andd, Love awak juga.



Bila Bosan (5)








Ini lah contoh kebosanan yang melanda dalam diri.
Terima Kasih.




dfanheartcore


Drowning In My Own World.

There is something inside me that no one knows.
There is something beside me that no one could know.
There is something near me that only He knows.

I'm being my self.
I'm being my fucking self.
I'm not being you.
or you either.
It's me.
It's me who created myself.

Sincerity.
How could i express it?
While the others don't bother it?
I've tried to be damn sincere to everyone.
But, still, there someone who doesn't care.
How could i show it?

Pensive.
I'm drowning in my own world.
I'm lost in my own dream.

It's not about them
It's about you.
It's all about you.

Oh, GOD.
please.
give me some strength for me to wake myself up.
Please, GOD. Please.
I'm begging you.


















dfanheartcore.

14 December 2010

Mata oh, Mata.

Hai la Mata,
kenapa lah kau tak ngantuk wahai Mata.
kau tak reti nak tutup ke Mata?
haihh.


haa, ni lah masalah aku
walau di mana ceruk pun aku berada,
mata aku tetap tak boleh nak tido awal.
Terima Kasih lah, mata dfan.
memang terbaik!
100% fresh from oven

tapi menyampah jugak
bila aku tak boleh tido
mula la buat benda yang merepek
seperti;
mengait baju
mengemop tandas
menyidai pakaian dalam
memancing sotong
meleraikan tali kasut
mengail mata kail
dan sebagai nya.

bukan apa,
aku pun tak tau penyakit apa aku ni.
nak kata darah tinggi, tak jugak
apatah lagi lemah pundi kencing.
insomnia mungkin.

yang paling aku tak suka,
bila waktu waktu azan nak berkumandang mcm ni lah,
haaa, masa dan saat tu lah,
aku rasa nak merepek.
ha, ini lah buktinya.
apa yang aku taip pun aku tak tau.
kau orang tau?
haa?
tau?
wah wah! terror gila korang ni!
lebih tau dari aku tau.
hahahah!


apepun,
Selamat Pagi, MALAYSIA.








dfanheartcorejyeah







p/s: rindu rindu. ish, bahaya lah perasaan aku ni!

786 Alhamdulillah, Syukur

hahaha!
gelak kuat kuat jom!
hobi aku memang gelak
jom bergelak dan berdekah.

gelak boleh hilang kan stress
gelak boleh hilang kan masalah
gelak boleh hilang kan kesedihan
gelak adalah segala galanya.

dfan, bertenangg, bertenangg.
aku tau kau happy sekarang ni dfan.
tapi ingat.
bak kata nonoy, hidup ini umpama telur.
sekejap kat atas, sekejap kat bawah.
mungkin sekarang giliran aku di atas.
kan?
tapi takpe,
ape pun, kita kene terima dugaan Tuhan tu dengan tabah dan sabar.
jyeah!


Weh, gila
kau tau tak yang kau ni gila?
gila gila tau tak.
kau buat aku gelak
buat aku happy
buat aku senyum
buat aku berpikiran
buat aku semua la.
trimas, awak.
sayang kau banyak banyak doh!
:)




kawan kawan di johor bahru
aku tak sabar nak lepak dengan kau orang.
rinduu!
nanti kita lepak gelak gelak okay?
sayang kau orang!





dfan,
bertenang okay?



Chipsy!
rindu u lah bongok!!!
rindu nak pukul u.
HAHA!







dfanheartcoreyaw!

Hey Ho, Lets Roll.

Johor Bahru


aku sudah di johor bahru.
sampai bila?
selama lamanya mungkin
ya, mungkin.

rindu.
ya, rindu semuanya.
rindu disana disana dan disana.

tetapi,
aku juga rindu yang disini.
ya, disini,
do johor bahru ini.

jangan risau.
rileks aja.
aku sayang semua kawan kawan aku lah.
tak kira kau di kuala lumpur, damansara, johor
atau pun zimbabwe sekalipun
semuanya di dalam hati aku okay.

chill aja.
tak payah nak touching lebih sangat okay kawan kawan.
:))







hey,chips.
rindu lah.
bangangg!





dfanheartcore.

Hello, Chipsy Chips!

video

Lagu ni untuk u lah gila.
penat i amek video ni haa.
sakit anak tekak i.
nah, ni lah hasilnya.

Take care, Chips.

12 December 2010

Al-Ikhlas.

Ya Allah.
happy nya aku!
aku rasa ni kali pertama aku happy mcm ni
lepas dari kejadian yang menyakitkan berlaku tiga bulan lalu.
Terima Kasih!

Terima kasih sebab datang semalam :)
memeriahkan majlis yang tak dirancang.
aku suka kau tau?
suka gila!
kau kelakar :D
aku penat gelak duduk dengan kau.


hey hey
si purple.
aku nak balik jb dah ni.
kau take care ye kat sini.
jaga diri elok2.
nanti kita ketemu lagi ya!


kepada kawan kawan disini semuanya
kenal korang tak menyesal punya
kau orang tau siapa kau orang
thanks for everything
You guys are the another best new chapter in my life
sayang korang banyak banyak!
thanksss!









walaupun sedih nak balik jb
tapi aku akan rasa tak sabar untuk datang sini balik





dfanheartcorejyeah!



09 December 2010

Hello Stress :)

baiklah.
terima kasih STRESS
sebab datang singgah dalam hidup aku.
terima kasih banyak banyak.

ooh, tidak.
aku tidak menyalahkan sesiapa di antara kamu dan kamu
tidak jugak di antara kalian dan kalian.
ya,
ini semua datang dari diri aku sendiri.
datang dari cara aku sendiri.
terima kasih dfan.
terima kasih banyak banyak.

aku mahukan itu
aku mahukan ini
aku mahukan semuanya
walaupun aku tahu aku tidak akan dapat semuanya.
ahh, yakin boleh kononnya.
persetankana itu semua.
lahanatt.

kau bodoh, dfan.
kau bodoh!
padan muka kau.

aku tidak bermaksud nak hampakan bonda
aku tidak bermaksud nak hampakan ayahanda
aku tidak bermaksud nak hampakan semuanya
tetapi ternyata,
jalan yang aku pilih ni
jalan yang hitam
bukan putih.
ya, hitam
hitam pekat.
macam kopi.
tau bukan?
salah semuanya
semuanya songsang.
pergi mati semuanya
pergi mati semuanya
pergi mati semuanya
haa, sekarang, apa pula?
aku yang sepatutnya pergi mati.

semua nya belum terlambat dfan
semua nya belum lagi terlambat
tapi sebenarnya semua sudah terlambat.
tidak ada yang tercepat.
bodoh kau dfan!
bodoh!
kau memang anjing!


apa perlu aku buat?
bersabar?
bersabar?
dan terus bersabar?
haha.
kau buat aku gelak dfan
aku mahu ketawa berdekah dekah
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
pandai kau melawak dfan.
pergi mati semuanya!











dfanheartcore!

04 December 2010

Family Tree Friend

yes,
i do admit
i'm having so much fun with my friends.
so-called families.
they are great!
thanks guys!

tak best la pakai bahasa inggeris.

mereka mereka ni banyak menolong aku
masa susah
masa senang
masa kusut
masa serabut.
dan ya, aku sayang mereka.

walaupun aku tak ada 'kekasih hati' (auw!)
mereka mereka ni lah tempat aku bergantung
bermanja
bermesra
aku sayang mereka

inilah kawan
yang ada waktu kita perlukan mereka
inilah kawan
yang memberi sokongan kepada kita
inilah kawan
yang memberi semangat kepada kita

bukan
yang menikam kita dari belakang
bukan
yang menghentam sesama sendiri
bukan
yang hilang ketika kita susah

ya,
kawan
terima kasih kawan kawan dan kawan!



















dfanheartcoreyaw!

03 December 2010

Tak payah nak Out sangat lah.

Tajuk di atas tak ada kene mengena dengan kehidupan seharian.



manusia biasa dengan manusia yang mempunyai nama
ada perbezaan ke?
tak ada bukan?
oh, ye. ada ada.
manusia biasa tidak dikenali ramai
manusia yang luar biasa ni dikenali ramai.

adakah itu menjadi penghalang?
untuk aku jatuh hati
untuk aku jatuh cinta
untuk aku jatuh tangga (ouch!)
tidak kot.
yelah.
mereka mereka tu pun manusia jugak
punya mata, hidung mulut dan anggota anggota lain
mereka mereka tu pun manusia jugak
punya hati, perasaan dan lain lain.

jadi,
tidak salah la aku suka dan sayangkan dia kan?
kenapa harus benda benda tu jadi penghalang untuk aku mempunyai perasaan kpd dia?
aku bukan seorang yang cemburu buta
aku bukan seorang yang mengongkong hidup orang lain
aku cuma mahukan dia ada disamping aku
tu aja.
salah ke?
tak salah kan?


bodoh!
adakah aku perlu menjadi seperti mereka untuk mendapatkan cinta dia?
tolong lah.
tidak perlu ada diskriminasi.

perasaan satu benda yang subjektif.
perasaan akan datang tanpa diduga
dan pergi tanpa dipaksa.

haa, macam tu jugak lah perasaan aku pada dia sekarang ni.
tapi macam.
entahlah. aku siapa? dia siapa?
ahh, abaikan.




*dfan berkata kata dengan dirinya sendiri*
"kalau dia tau aku sukakan dia, dia sukakan aku tak? eh, bodohnya soalan ni. macam tak masuk akal. tapi tiada yang mustahil dalam dunia ni kan?"





semangat!
cepat lah pulangg!
cepatlah hari selasa.


ish, ni betul betul jatuh cinta ni!
jangan nak pelik sangat lah kau kan dfan!!












dfanheartcorejyeah!

02 December 2010

Sedang Mahu Bercinta

tolong laaa!
aku addict gila kat dia!
adeh -.-"
dah lama tak rasa addict kat orang mcm nii.
adeh. cinta cinta.
memang buta.
berbeza tak berbeza tapi aku suka gila kat kau!!

tapi
kenal kat facebook jer.
mcm mana nii :(

Dua dunia yang berbeza

Macam silap je perasaan aku.
dua dunia yamg berbeza.
umpama dunia zimbabwe dan juga Malaysia.
tapi, cinta tu kan buta.
ish.
bodoh la aku ni.
bodoh bodoh bodoh!

buat ape la kau suka orang mcm tu dfan
dia tu siapa yang tak kenal.
semua kenal dia.
aku ni pulaksiapa je yang kenal.
semua tak kenal aku.
haha.

tu la.
lain kali jangan perasan lebih sangat.
haa,
kene setepek!
padan muka aku.

jom gelak kuat kuat!
hahahahahahahahahahahahahahahahhaha!












dfanheartcore

01 December 2010

30 November 2010

chillin' babe.

nak balik jb!
nak balik jb!
tibe tibe sangat rindu kat jb:(

tapi, perlu ker aku balik kat jb
nanti aku lagi sakit.
ala, tak balik jb pun da sakit.
kang balik lagi double sakit
haa,
dilemma.
shaits!

kenapa manusia ni suka dengar sebelah pihak?
dah la dengar sebelah pihak.
boleh pulak nak tunding jari sana sini.
orang buat kat dia tau pulak nak marah
mengamuk bagai.
takde lah kak.
kau kene ingat.
Tuhan tu Maha Adil.
so kau pun perlu lah bersikap adil antara manusia dan tumbuh-tumbuhan ye.
kalau kau taknak jugak bersikap adil,
kau boleh pergi mati.
habis cerita.
betul kan kan?


lagi satu,
kenapa manusia susah nak faham orang lain
mintak difahami.
mintak dikasihani
mintak simpati
mintak kaki
tapi sendiri tak bikin.
ape kes tu brader? (rempit sikek!)
bukan apa.
kita hidup ni kena give and take.
tak faham?
meh, akak terangkan.
give and take disini bermaksud memberi dan menerima.
nak memberi je pun tak boleh sangat lah kan.
nak menerima je pun tak jadi ape la cite dia.
so, kalau rasa rasa kau nak menerima, kau kene memberi.
kalau rasa rasa kau nak memberi, kau kena menerima.
adil bukan?

saling mengasihi
saling mencintai
saling memahami
saling bantu membantu
saling hormat menghormati
haa, nilai nilai murni kat dunia ni semua ada saling.
maksudnya, ada lah pro dan contra nya.
tu baru betul

dunia ni Tuhan buat cantik cantik
adil sentiasa.
manusia ni je yang tak reti hargai.
so, kawan kawan, tolong la hormat perasaan orang lain kalau rasa nak dihormati.





eleh, cakap boleh la dfan.
dua kali lima berapa?







dfanheartcore.

29 November 2010

jika nak diikutkan hati...

nak aja aku belasah dia ni.
buat aku macam sampah.
pergi mati sana.
aku tak heran lah weh.
kalau kau rasa muka JAMBU kau boleh beli semua,
kau tunggu.
satu masa nanti, kau akan rasa macam mana hilang aset
masa tu kau nak melutut, merangkak, merayu bagai mmg tak ada orang nak layan

eh, bukan aku nak doakan. tapi Tuhan tu Maha Kaya tau.
kau ingat tu sikit.
sematkan elok elok dalam diri kau.

kau memang muka game.
tu tak payah ada orang cakap.
kau tengok cermin pun cermin boleh angguk setuju.

kau dan muka JAMBU HOT kau, dah boleh pergi jahanam.
tak ada orang kesah.
aku kasi kau sikit lagi pengajaran.
ni skang Tuhan dah tunjuk sikit
kau menggelabah bagai.

bukan apa,
manusia tak selalu nya berada dia atas.
hidup ni macam telur.
sekali di atas,
sekali di bawah.
dan kalau kau tak berhati hati
pecah la telur tu.

kan kan?

tapi kan kawan,
disebabkan kau kawan aku,
kalau time kau dah retak tunggu masa nak pecah,
aku akan sentiasa support kau.
dah tu kalau kau buat fe'el bukan bukan lagi,
boleh pergi neraka sana.
aku angkat kaki jalan sudah.






chill baby,chill.







dfanheartcore

28 November 2010

Saya suka makan Ice Cream

Lapa nyau! nak makan tapi malas nak turun. adoii.
kalau dapat nasi, kari ikan, ayam goreng bahagian dada dengan pappodam.
sedap gila!! Alim Corner! LIKE giler!
adoii. kan senang kalau kita cakap jer nak makan ape terus turun dari langit.
hehe.


erm,
nak pergi Combodia la. mcm best jer.
hidup kat sana.
kerja, wuuuu! best giler!
tapi en en, kala aku pegi sana then takde kerja mati kebulur la pulak aku --'
mcm mane ehh.
any idea?
tanak la duduk Malaysia nii.
nak tukar angin!

bye kawan kawan!













dfanheartcore

26 November 2010

please

Tolong lah bagi aku ruang untuk aku ketawa.
tolong lahhhhh!










dfanheartcore

Terlalu Sakit

Sakitnya bukan kepalang. Tuhan saje yang tahu. Air mata aku tak pernah habis. TAK PERNAH.


YA ALLAH,
kau tolong la beri semangat kpd aku.
aku sakit sangat sangat
kau beri lah aku cahaya-Mu Ya Allah.
kau beri lah aku kesempatan untuk habiskan masa masaku di dunia ini dengan kegembiraan
kau limpahkan lah kpd ku hidayah-Mu Ya Allah.
sesungguhnya aku tak sanggup untuk hidup dengan keadaanku begini Ya Allah.
aku memerlukan semangat-Mu Ya Allah.
hanya Kau sahaja yang tahu betapa sakitnya merindui dia.
Padamu lah aku memohon Ya Allah, Tuhan yang Maha Esa.




Awak,
hanya Tuhan je yang tau mcm mana perasaan saya masa ni
saya tau awak akan baca blog saya ni
saya nak awak tau yang saya sangat sangat rindukan awak
saya sangat sangat sayangkan awak
tapi, tak ada apa yang boleh saya buat untuk hilangkan perasaan ni
perasaan ni akan ada sampai bila bila.
air mata saya tak pernah habis bila teringatkan awak.
telinga saya masih terngiang ngiang semua kata kata awak, gelak awak.
fikiran saya masih lagi teringat muka awak masa awak ketawa, senyum, marah
saya rindu tu semua tu awak. rindu sangat sangat.
saat saat terakhir kita jumpe, saya mcm taknak lepaskan awak
saya tak boleh terima yang saya betul betul akan kehilangan awak sampai bila bila.
mulut cakap lepas. hati, Tuhan saje yang tahu.
Hanya Tuhan je yang tau awak.
takde orang yang tau mcm mane berat yang saya lalui tanpa awak
tanpa semangat awak
saya terima semua ni kalau ini takdir saya.
saya terima.
tapi, saya nak awak ingat yang saya terlalu sayangkan awak.
awak ingat sampai bila bila.
sampai awak dah kawin dengan dia
sampai nafas terakhir awak.
saya rindu awak.
rindu sangat sangat.
kirimkan salam saya kat Auntie dengan Uncle.














dfanheartcore.

25 November 2010

Dosa kah?

Dosa kah aku rindu kau? kenapa kau datang balik? kenapaa. kenapa mesti awak call saya? kenapa mesti awak carik saya? kenapa mesti awak amek saya? kenapa mesti awak pegang tangan saya? kenapa mesti awak peluk saya? kenapa mesti awak cium saya? kenapa mesti awak ungkit semua benda benda yang da lepas? kenangan kita. setiap jalan yang kite pernah lalui ade kisahnya. kenapa awak ingat kan saya semua tu? kenapa? kenapa awak buat saya macam nii? kenapa awak kasi saya lagu lagu tu? kenapa awak bukak lagu lagu kita? kenapa awak nangis depan saya? kenapa awak merayu kat saya? kenapa awak cakap yang awak sayang saya? kenapa awak cakap yang awak rindu saya? kenapa awak cakap yang awak nak dengan saya? kenapa awak cakap yang awak nak kita lari? kenapa awak ingatkan tarikh tu? kenapa awak cakap kalau tak lagi 2minggu kita kawin? kenapa awak buat saya mcm ni? kenapa awak buat saya nangis lagi? kenapa mesti awak ingatkan semuanya. awak tak kesian ke kat saya? awak taknak tengok saya happy ke? awak taknak saya bahagia ke? kenapa awak bawak saya pergi rumah awak? kenapa awak buat saya teringat semua tentang kita? kenapa awak buat saya rindu awak? kenapa awak peluk saya kuat kuat? kenapa awak tengok mata saya dalam dalam? kenapa awak pegang tangan saya erat erat? kenapa awak?
awak tau kan saya tak boleh hidup takde awak. awak tau kelemahan saya. saya tau kelemahan awak. tapi kenapa awal carik saya? awak tau kan lagi 2minggu tu sepatutnya apa? tapi kenapa skang awak carik saya. kenapa awak? kenapa awak buat mcm awak mengharap kat saya? kenapa awak bagi saya cium bau awak? kenapa awak cakap awak rindu bau saya? kenapa awak tunjuk gamba gamba kita? kenapa awak buat saya mcm ni awak. saya sakit. sakit sangat sangat. saya nangis je all the time. awak tak kesian ke kat saya? awak nak saya nangis ke?
kenapa awak cakap yang kalau apa apa pun terjadi kat saya, tolong cari awak? kenapa awak cakap kat saya yang awak tak makan kari ayam feveret awak? kenapa awak cakap yang awak tak tengok Man U punyer match lagi? kenapa awak cakap yang awak first time ngs sejak break dengan saya 3bulan lalu? kenapa awak kuarkan air mata awak?
kenapa awak tengok saya masa awak drive nak hantar saya balik? kenapa awak genggam tangan saya dalam kereta masaa nak hantar saya balik? kenapa awak peluk saya dalam kereta masa nak hantar saya balik?
kenapa awak cakap, awak nak biarkan je kereta awak bunyi bising lepas exciden dari nak jumpe saya? kenapa awak taknak basuh kereta sejak last awak basuh kereta sebelum kita break? kenapa awak taknak tukar stereng awak? kenapa awak cakap awak nak biarkan je semua tu sebab saya?
awak, saya tak boleh nak tanggung rindu ni awak. saya sakit. sakit sangat sangat. saya rindu awak. sesak nafas saya setiap kali teringat kan pasal awak, pasal kita. saya rindu semuanya..

I miss him so much.

Shit.

aku perlukan kau.
aku sangat sangat perlukan kau.
aku tau tu.
tapi aku memang keras kepala
egois.
pegi mati lah kau dfan!
aku benci kau!
babi babi babi.


aku teringat masa mula mula aku kenal kau
MSN! fuck sake.
YM Webcam. Shaits!
No telefon.
SMS
Calling calling.
Jumpe Ketemu
Bahagia je masa tu.
tapi, separuh jalan.
kenapa eh?

tak, tak. ni bukan salah kau mahupun aku.
ade hikmah di sebalik ni semua.
jangan risau.
ingat apa yang aku cakap kan
kita percaya pada jodoh je sekarang ni okay?

aku cume nak kau tau
hidup aku bukan senang kau takde
hidup aku bukan bahagia kau takde
hidup aku bukan bermakna kau takde.
separuh dari badan aku adalah kau.
hilang kau macam hilang anak.



beby,
awak jangan nangis nangis.
nanti tak cool :)
saya rindu awak
rindu sangat sangat.
saya mintak maaf awak
saya sayang awak MAA.















dfanheartcore.

24 November 2010

Beby.

Sayang,
I miss you. I really really miss you.
I'm sorry.

saya sayang awak.
tapi saya tak boleh bahagiakan awak.
saya terlalu sayangkan awak MAA.
saya tak boleh tengok ada air keluar dari mata awak.
saya tak bolehh.
saya rindu awak
rindu semua tentang awak.

awak cinta saya sampai bila bila.
awak jangan risau
saya ingat semua yang awak cakap kat saya.
satu per satu saya ingat.
saya cinta kan awak MAA.

tapi, saya percaya
Dia boleh happykan awak
bukan saya.
saya tak mampu.
saya sayang awak.
tapi saya tak boleh :(














saya rindu bau awak.
:(
terlalu rindu.















dfanheartcore.

23 November 2010

Speaking MalayLish

I think, i have to move on.
I have to move from the past.
I cant turn back to see what happened before
and expected what will happen next.
I have to be strong.

At first, yes, it was damn tough
It was like, i cant live in my own world.
I fell down almost every time when i wish to stand on my feet.
Yes, i said i am strong but, no. i'm not.
You know that. I know you knew it,dear.

After i've been facing all the people come surrounded me
I know, i cant be like this anymore.
There's nothing i can do to turn back time
cos, time will never be turned.
All i can do for now is, be strong, pray to God, and, live my life.
That should be better than nothing.

Yes, dfan.
I believe in you.
I put my trust on you.
So, trust yourself.
please, move your life on.
C'mon dfan! Come On!

This is new me; Diffansina Binti Rabu. A lil girl with new spirit! jyeah!


Thanks aloads to;

My UMI
Amy Tuanputerii
Shazlina Gomez
Yana Augus
Pedo
Akmal
Abugit.
Rezza
Paan
Awan
Nonoi




Thanks for everything. You guys help me to live my life. even you dont even realize it. but, i can feel it. I love you!














Jyeah!
dfanheartcore!

22 November 2010

Merapu.

Babi.
aku suka kau lah
asal kau tak faham la.
kau nak aku buat macam mana lagi?
kau memang sial la
pergi mati lah kau!
senang hidup aku

takde la aku dok terfikirkan kau
aku rimas dengan perasaan ni
masa masa macam ni lah aku nak jadi seorang yang takde perasaan
aman hidup aku.


kenapa manusia ada perasaan?
kan bagus kalau perasaan tu hanya untuk orang yang betul betul milik kita
habis cerita
tapi takpe lah.
Tuhan ada sebab buat macam ni kan


erm.
redha je lah












F
aku sayang kau tau.
tapi kalau kau happy dengan siapa siapa kau pilih,
aku okay je :)
aku sentiasa support kau.


chill baby.


















dfanheartcore :)

21 November 2010

Silent means Everything.

Kau nak berlagak bagai.
bukan dengan aku lah.
aku tak kisah lah kau ni siapa
atau kau ni apa
kau pakai baju apa
kau pakai kereta apa
kau ada rumah berapa
pergi mati sana.

kau ingat kau ada semua kau boleh beli semua?
oh, tidak lah bang.
kau silap besar.
kau dan kau
rileks one corner boleh?
kau pergi tenangkan diri.
amek beer 16jug
pastu kau mabuk sampai meninggal.

aku boleh aja chill seperti kau
dan kau juga.
oh, jaga jaga ya wanita

aku boleh hidup tanpa kau dan segala galanya
aku boleh jalan tanpa kau dan segala galanya
yang penting aku mahu chill
bebas dari hidup kau dan kau.
aku rimas.
aku bosan.
senak perut berdekah dekah
pagi pagi hari yang hening.

"oh, indah sungguh cuaca hari ini"
mendung tiada, terik tiada.

kau dan aku
dunia memang berbeza
tapi ingat lah
kita manusia biasa
pangkat darjat ditolak ketepi kerana kita hamba Tuhan.
dari tanah
dari rusuk kiri.
ingat asal usul

aku diam
kau diam
tapi bukan kosong.

persetankan mulut mulut sekeliling tu.
pergi jahanam la kau!









dfanheartcore.

19 November 2010

Kosong dan berbunyi.

Pelik bukan?
ye, aku pun pelik macam mana aku boleh taip tajuk tersebut.
mungkin kerana itu apa yang aku rasa sekarang.


aku rasa indah
aku nampak indah
tapi benarkah indah yang aku jumpa?

tidak.
aku keliru.
betul betul keliru dengan perasaan aku sendiri.

You,
you seorang yang... entah la.
i tak tau nak cakap macam mana
i suka u.
i tak tau apa yang istimewanya u di mata i.
u tak layan i dengan baik sangat pun
kita tak berapa rapat.
cuma kadang kadang.
tapi, ye, sekarang i dah tau kenapa.
i lepas kan u.
i tak kesah.
i suka tengok orang happy.
biar i yang sakit.
i tanggung sendiri.
i kan kuat.
hopefully u betul betul happy dengan 'Dia'


Awak
saya sakit.
terlalu sakit
bila saya tutup mata saya nampak gambar gambar tu
satu satu.
saya tak tau nak hilangkan mcm mana
maaflah.
saya tau tak elok saya amek benda yang tak sepatutnya saya amek
tapi saya terlalu benci dengan perasaan saya.
saya benci untuk ingat muka awak
muka dia
benci!
kenapa cepat sangat awak lupakan saya?
harap awak gembira MAA.




aku terima keadaan aku kalau aku ditakdirkan untuk sakit seumur hidup
aku terima.
aku terima kalau aku hanya ditakdirkan untuk melihat kegembiraan orang yang aku cinta
aku terima.
aku terima kalau aku hanya dijadikan tempat persinggahan oleh orang yang aku sayang
aku terima.

Tuhan tahu bagaimana rasanya dalam diri aku.







dfanheartcore

15 November 2010

Sakit yang teramat.

Aku sakit.
sangat sangat sakit.
kenapa selama ni aku tak tau yang Dia ada dalam friendlist aku?
apa motif dia add aku?

tapi, perlu ker aku sedih?
nangis?
meraung?
melalak?

ah, tak perlu kot.
tapi.
aahhh, aku tak boleh nak menaip.






aku mintak maaf.
aku tak patut tengok gambar tu.

hurt,
seriously, its hurts!

14 November 2010

Sesuai ke?

Aku lihat dia pandangan pertama
Ternyata indah
Senyuman,
Liriknya

Ku ingin dia,
saat pertama
Berjumpa,
dengannya
Membuat aku gelisah

Waktu berlalu hari demi hari
Hati ku dambakannya
Untuk bercinta lagi




p/s: Lagu ni sesuai ke untuk dia tu eh? macam tak je. tapi aku rasa apa yang lagu ni cakap. konfius. tapi... entahlah. die boleh ke terima aku ni? makin lama makin jauh je. -.-"


adoiii,
turun lah CINTA oi.
sunyi nii >.<"

Api Berapi

Api kalau disiram dengan air,
akan terpadam.
Macam mana dengan api yang ada dalam hati manusia?
Boleh ke air liur manusia dapat padamkan api tu?
Kadang kadang ye,
Kadang kadang tidak.

Ye,
manusia.
manusia bermacam macam fe'el.
Sebab tu lah.

Hati dan perasaan.
Kosong.
Macam mana nak penuhkan?
Entah.
Kalau dah lama sangat kosong boleh jadi bocor.

Kadang kadang cemburu
Kadang kadang menyampah.
Tetapi teringin.
Pelik.
Tapi benar.

Biar lah.
Biar kan semua tu.
Tidak termaktub dalam mana mana kitab pun
yang kita akan mati jika cinta tu tak wujud.

Kau,
datang dan pergi
kadang kadang datang tak pergi pergi
tapi aku yang pergi.
Bukan senang.
Bukan mudah
Bukan susah.
Tapi entah lah.
Aku keliru dengan hati aku.
Kadang kadang ye,
Kadang kadang tak.

Menunggu bulan jatuh ke riba.
Tapi siapa kah aku bulan tu nak jatuh kat atas riba aku.
Bukan?

Entah lah.











dfanheartcoreyaw!

12 November 2010

Bagaimana?

kasi sepuluh cara yang munasabah untuk menggerakkan diri.
takpe takpe.
tak jadi sepuluh.
empat setengah sudah.
kenapa ah?
aku ada masalah yang besar dalam hidup aku nii
aku nak menggerakkan diri
tapi tak tau kenapa berat je badan ni nak gerak gerak.
macam bangang.
rasa macam nak kasi satu penampar je kat itu ilusi ilusi yang mengganggu hidup aku

pergi pergi!
semak!
macam lalang
bersepah sepah lalang kering
fak!
maki!
maki lah kau!
maki lah kau!
maki lah kau!
kasi lah berjuta juta lemon sekali pun maki
tetap jugak ada
tapi peduli apa aku
nak maki jugak!

babisialpukimaklancausetandajjalhanjingpegimatifuckoff!

haa,
puas hati?
puas hati kau?
puas ke?
pegi mati
pegi mati sanaa!


aku bukan aku
aku bukan kau.
aku bukan siapa siapa

kau tak kenal aku
kau tak kenal kau
kau tak kenal siapa siapa

pergi mati sana.
lahanat!
sialan.





hey kau ilusi
boleh hilang dari pandangan?
ketepi sikit je
sikittttt je.
please please.
kau nak aku merayu melutut mendagu?
ni haa, aku buat.
kau ilusi.
mcm asap berasap mengasap.

fuck you.









gofuckyourself,
dfanheartcorejyeah.

11 November 2010

Macam-macam ada.

ada yang berisi
ada yang kurus
bukan semuanya tulus
(rapper babe)

kestabilan hidup aku kian mendatang.
ala ala ekonomi si para para atasan
makin lama makin penuh poket dia orang.
bahagia nya mereka

ketawa berdekah dekah
terkekah kekah.
persetankan itu semua.
yang nak mati pergi lah mati
tak payah nak ugut ugut untuk bunuh diri

kalau susah susah sangat aku boleh bunuhkan
aku kasi tembak sekali je.
meninggal terus.
kan senang
takde lah kau susah kan hidup manusia manusia yang masih hidup nii
nak angkat mayat kau laa
nak kene report police la
nak kene buat penyiasatan la.
kan susah payah tu.
nak mati pun susah kan orang.

pegi lah mati kau.

















dfanheartcoreyaw.

10 November 2010

Fobia

kau tau?
kau tak tau.
aku tau. aku tau semua.
kenapa kau tak tau ah?
bodoh lah kau ni.

fobia la.
motherfuckerfuckingshitgoddammit.
kau dan kau boleh pergi mati.
tak, aku sayang kawan kawan aku.
kau cari masalah dengan kawan aku
maknanya kau hantar kau ke mulut aku.

eh, mana ada doh
aku tak main la serang serang hendap bodoh babi ni.
aku seorang yang lek lek gamble gambling (haha!)
kalau aku da geram sangat
atau pun aku dapat lampu trafik hijau yang menandakan kita boleh jalan
maknanya, dengan kau kau sekali aku kasi jalan
faham?
tak tak
aku rasa kau tak faham
sebab kau budak budak lagi.

meh aku kasi faham
aku straight to the point
atau bahasa ibunda nya,
terus ke titik.
haa, faham?
kalau kau tak faham juga kau pegi tanya cikgu tuisyen kau boleh?

ok.
dont you ever mess with my girls
atau dalam bahasa kebangsaan kita
jangan kau sekali sekali kau serabut dengan perempuan perempuan aku.
ngerti?

rileks one corner
korek jubo
ciom.


chill sudeh.
dfanheartcoreyaw!

09 November 2010

And when it comes to Love.

Love is complicated.
atau dalam bahasa ibunda na
Cinta itu merumitkan.

sebenanye tu bukan motif utama aku hari ni.
motif utama aku hari ni adalah
untuk merwarwarkan kepada rakat Malaysia
(bak kata mamat sebelah aku ni;rezza)
haha. ok, itu sebentuk iklan.

kuat kuat!
kau kuat dfan.
kau kuat gila babi.
tak caya tanya babi.
haa, kan kan?
aku dah cakap dah. kau yang tak nak percaya.
hahah.

ok,hidup aku
gembira.
disamping kawan kawan kawan dan kawan aku.
sudah lah.
yang lepas biarkan lepas.
persetankan itu semua.
kau dan aku tak sama
dua dunia berbeza.
perasaan itu tak penting.
nombor dua.
ya, persetankan persetankann!


jyeah!
dfan terror.
chill sudah.









dfanheartcoreyaw!

06 November 2010

Makin lama makin berisi.

makin lama makin banyak.
apa benda tu?
makin lama makin ramai.
apa benda tu?
makin lama makin makin.
apa benda tu?

jawapan dia,
kau kau kau dan kau.
hahaha!

Lost

aku hilang.
hilang?
pergi mana?
entah. tak siapa yang tahu.
aku.
aku sendiri tak tahu mana aku menghilang.

tak,
bukan sebab dia
bukan sebab kau
bukan sebab mereka
sebab diri aku.

dunia.
dunia penuh dengan dugaan
pancaroba, propaganda
ahh! persetankan itu semua
yang penting aku ingin bebas
bebas seperti burung
ya, kebebasan
kebebasan yang membawa kepada kesesatan?
macam tu?

berubah?
yee, aku nak.
tapi?
ahh, takde tapi tapi.
nak seribu daya
taknak seribu dalih.
tak tak. bukan itu yang mahu aku ungkapkan
sekarang aku sendiri tak tahu siapa aku
diffan kah nama aku?
aku berumur 20tahun ka?
ahh, mcm tidak.
mcm bukan
habis, siapa aku?

ya, persoalan tu.
persoalan tu memang tak ada jawapan
kalau aku sendiri tak berusaha mencari nya.


yang engkau engkau tu,
kau senyap boleh?
semak.





ahhhhh!
aku bukan aku.





dfanheartcore.

26 October 2010

Happy Birthday to Me.

Early Wish
From my lovely unDeclared bf: To my lovely girlfriend who sells cookies, I'll come tomorrow to spend time with ya. Hopefully I'll make you happy. I love you. I wouldn't hurt you intentially. I want to wish you an early birthday wish because this is my last credit. Happy Birthday and love you, Cookies!

I love you too sweetheart. :) thanks. u're really make me happy. thanks aloads baby. muahmuah. :D

Midnight wish
Kptm Lupi: Hepi Besday.may god bless u.. (and he called.)
BFF.Cobiz: Fang fang, happy birthday fang. Smoga pnjg umur and murah rezeki :-D syg kau. Jaga diri. May god bless you. hee
JB.Bubu: Fan hepi birthdy!!syg ko!yla smbt aq xdkn..:(

Thanks aloads kawan kawan. sayang kau orang :D

Making day wisher.
Amy tuanputeri: thanks for the Baby Barney. i love it so much!! and, thanks for the secret recipe. i like it, babe!!

Lynn, yana, paan, ezza, CR, syaz & bf: Thanks for the telur and tepung. Love ya aloadsss!! :DD

Pedo, paeh, lupi, pendi, pjoe, emi, bro: Thanks for the shisha-ing. Love ya alot too :D

Nas: Thanks for belanje Nasi Lemak Taman Dagang. :DDDD






and yeah, this is the best birthday i've ever had. thanks guys.
:DD






dfanheartcore :D

21 October 2010

Sunlight

Aku sayang kau, bodoh.
aku tak kesah kau kasar dengan aku
aku tak kesah kau maki aku
aku tak kesah kalau kau pukul pukul aku
aku tak kesah kau kiss pipi aku
aku tak kesah kau kiss bibir aku
aku tak kesah kau peluk aku masa kau menangis
aku tak kesah kau pegang tangan aku
yang penting aku sayang kau.

aku sayang kau macam aku sayang adik aku sendiri
aku sayang kau macam aku sayang kakak aku sendiri
aku sayang kau macam aku sayang abang aku sendiri
aku sayang kau macam aku sayang kucing aku sendiri
aku sayang kau macam aku sayang nyawa aku sendiri.

kau lah hati aku
kau lah jiwa aku
kau lah mata aku
kau lah hidung aku
kau lah mulut aku
kau lah telinga aku
kau lah usus perut aku
kau lah buah pinggang aku
kau lah paru-paru aku
kau lah limpa aku
kau lah pundi kencing aku

kau lah segala-segalanya bagi aku
aku sayang kau gila babi.

amy tuanputeri.








dfanheartcoreyeah.

Yes. I do.

Emosi oh emosi.
kawal diri kau boleh.
tau la bulan nak mengambang.
tapi jangan la macam tu sekali.
rileks lah derrrrr (rempit sikit)

kau kau.
aku tak tau apa status aku dan kau
aku tak tau apa status kau dan aku
cemburu buta pekak bisu semua ada
kau halang aku
aku halang kau
kau ingat ni main galah panjang ke
kau tak kecoh
aku tak kecoh.
senyap senyap sudah
boleh pergi jauh ke?
tunggu dan lihat je la.


kau.
aku suke kau.
kau suke aku
suka sama suka lah kan.
fair and square
tapi aku rasa tak ada square dah.
mcm triangle pun ada
kau triangle
aku triangle
santai terus ok

si babipukimaklancausialansyaitonnurajim
aku benci kau.
mulut busuk macam loji najis
lagi busuk
perangai dah habis syaitan
tau apa kerja syaitan?
hasut orang
mcm tu lah kau.
kau pikir kau boleh menang?
nah, amek semuanya
aku kasi free aja
ingat. kat atas tu Maha Adil.
ulang lagi sekali, Maha Adil.
kau rileks je.
Tuhan kasi cash and carry
mcm barang barang kat ikea tu
kau beli, kau angkat balik rumah
setel.
kau chill kat tepi corner sudah




fuck your own mouth, motherfuckshit.
dfanheartcoreyaw!

11 October 2010

Berganjak dan Terlajak.

Terlajak perahu boleh diundur.
Terlajak kata mana boleh undur undur dah
kasi pecah je mulut tu.
Terlajak perbuatan apatah lagi.kasi pukul sudah.

Be yourself man
Be proud of who you are
(Eminem-Beautiful)

Paramore sedang menunggu.
Terima Kasih Bubu yang ku sayang selalu.
sayang kau lebih

Oh Oh.
Kau, Aku sayang kau.
Terima Kasih sebab buat aku happy.
Aku mmg terlalu happy dah sekarang ni.
Thanks aloads baby.
muah muah!

Bulan,
maaflah.
mungkin aku bukan untuk kau.
dan kau bukan untuk aku
aku tak boleh dengan kau
kau tak boleh dengan aku.
maaf.
berjuta jutaan lemon maaf.
kau baik. aku suka kawan dengan kau.
mungkin kalau kau jaga sikit hati aku,
aku boleh berkompromi dengan kau.
tapi semua dah terlambat.
maaf.

Awak.
tu bukan salah awak
bukan salah saya.
tak ada sapa salah
tak ada sapa betul.
chill sudah.
saya benci awak
tolong benci saya.
faham?

kawan kawan kawan.
sayang kau orang
kau orang lah cahaya lampu mentol yang takkan terbakar seumur hidup aku
tak ada kau orang,
tak tahu macam mana.
sayang kau orang berjuta juta lemon.
LIKE at facebook 16times.









still
hate you.
goodbye, motherfucker.







dfanheartcoreyeah.

28 September 2010

Lawak Antarabangsa.

Kau Lawak
Kau kelakar.
Be a Professional please?

HAHA!
ketawa berdekah dekah lah kau.
sudah lah tu. jangan lah kau tutup segala amarah kau dengan hipokrasi.
tak ada gunanya.
terlalu nyata untuk dipandang api kemarahan tu.
buka lah kau segala pekung di dada orang.
tutup lah kau kelemahan diri sendiri dengan kelemahan orang lain.
tak ada gunanya.

aku tak kenal kau
kau tak kenal aku.
apa masalah kau?
apa masalah aku?
siapa kau?
siapa aku?
entah. tak tahu.

Jangan nak Tuhan sangat lah.
kau fikir kau seorang penyelamat?
Kau lah HERO dalam hidup aku?
Nah! ambik la kau semuanya.
aku tak kisah.
orang lain tak tau.
kau tak tau.
tapi, tu haa, Atas tu tahu.

savior lah konon konon nya
tak sedarkah kau bahawa segala yang baik itu datang dari Tuhan yg satu?
tolong lah bangun.
kasihanilah diri kau yang penuh dengan segala perasaan hasad dengki akibat dihasuti syatonnurrajim

dengar sini ye awak awak sekalian
aku tak batak pun nak jadikan kau sebagai bahu tempat aku menangis mendayu mendayu
tak pula aku terfikir untuk jadikan kau tempat aku berteduh meminta sebarang simpati
ungkit.
ungkit lah kau, wahai manusia.
kau tidak sedar yang kau bersikap terlalu bongkak.
manusia manusia.
kau hanya seorang manusia yang belum cukup mengenali warna warna baru di dunia yang kian di tawan oleh kemodenan kemodenan manusia.
hidup lah kau dengan cara kau.
insyaALLAH, kau tak akan kemana.
selangkah kau berganjak,
berlangkah langkah kau terlajak.
Ingat.

aku bahagia.
terlalu bahagia.
sikit tiada rasa terseksa.
tiada lagi pisau pisau yang menikam di belakang aku
tiada lagi intaian mata mata pemerhati pada kain aku
ramai orang suka kau?ramai juga yang bencikan kau.


Kau Lawak,
Kau kelakar.
Be a Professional, please?







oh,almost forgotten.
aku malas nak reply message kau kat facebook aku.
bukan apa. macam lalang. semak sangat.
lega sikit lepas dicantas. sedap mata memandang.
hati tu kasi wangi sikit ok?
tak payah nak busuk sangat.










chill sudah
dfanheartcoreyaw!

27 September 2010

Tersirat.

kau tak tau apa di dalam
kau nampak di luar
kau buat konklusi.

kau diam diam sudah.
sebab aku pun tengah diam
jadi marilah kita diam sama sama.
betul? tak ker? ish. betul la.

aku okay lah.
aku kan kuat.
kuat macam harimau kuat.
kuat macam si badang
haha. santai terus.












hipokrasi?
ketepikan semua itu.
yang penting kau tak tahu apa yang aku tahu.







dfanheartcore.

23 September 2010

Kejap Kejap.

this entry is for 'si dia'

bila masa lah saya ada orang lain.
tak tau mana la awak baca agaknya kan.
tapi takpe la kalau awak anggap saya ada orang lain
pasal saya tau awak pun ada kan?
saya doa hidup awak happy ok.

ingat, jangan buat dia macam awak buat saya.


salam.






dfanheartcore.

Unpredicted.

hey.
i'm sorry if i did any mistake to you.
i didn't meant it.

hey,
actually, i'm starting to like you more than you know.
oh,but, i can still handle it.
i can back off if you want to.
yes, i know, you want me to do that right?

hey,
i.. i.. love you.
yes, i really do.




HAHA!
ok, benda di atas tiada kena mengena dengan hidup gua.
gua happy hidup gua takde serious sekarang ni.
gua suka gua punya life.
lu tak suka gua punya life?
lu boleh angkat kaki blah.
boleh?

gua tak perlu orang macam lu baca blog gua.
sikit pun tak perlu.
tapi kalau lu rasa menarik, lu baca lah.









chill lah brotha!



dfanheartcore.

A Day To Remember - Have Faith In Me

Have faith in me, cause there are things that I've seen I don't believe.
So cling to what you know and never let go.
You should know things aren't always what they seem.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

I've gone crazy, cause there are things in the streets I don't believe.
So we'll pretend it's alright (pretend it's alright!)
and stay in for the night, what a world.
I'll keep you safe here with me (with me!).

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

They've got me on the outside looking in,
but i can't see at all with the weight of the world on my shoulders.
They just wanna see me fall.

They've got me on the outside looking in,
but i can't see at all with the weight of the world on my shoulders.
They just wanna see me fall.

Have faith in me.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you fall and I always meant it.
If you didn't have a chance then I never did.
You'll always find me right there again.

I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you go and I never did.
I said I'd never let you go and I never did

19 September 2010

Babi Bertenang

Ok ok. rileks dfan.rileks.
eh, betul ker dah jumpa?
kat area mana?
aik? masa hari tu aku rasa aku cari takde.
macam mane boleh ada pulak eh?
agak pelik la disitu.

laaa, tu bukan la sayang.
tu bukan hati aku.
itu hati orang lain barangkali.
kan aku dah cakap.
hati aku dah takde.
bukan kene curi.
ada yang nak mencuri tapi
disebabkan hati tu da takde,
tak dapat lah dia curi.
kesian dia kan?
aah
kesian sangat sangat.

erm. macam mane eh nak cakap.
bukan aku taknak cari.
tapiii. tak tau lah.
mintak maaf la kalau kau rasa aku tak mencuba
bukan tak cuba
tapi tak percaya.
huh?
bukan bukan.
bukan tak percaya kau.
mungkin masih baru.
masih segar.
yup!
segar dan bugar.
mcm agar agar, bukan?




ok, dfan. bertenang..
*buat muka babi bertenang*

maaflah. kalau kau kau tak tau apa maksud yang babi bertenang tu
jgn la ingat benda tu kotor
tak tak.
tak kotor pun lah sayangg.










rileks one corner korek hidung gentel gentel jentik.
chill sudah








dfanheartcore

16 September 2010

Be Punctual Please?

Aku yang cepat atau kau yang lambat?
rasa rasa nya. aku tepati apa yang aku janji
atau aku salah?

oh, mungkin aku tercepat.
tak tak. aku sangat tepati masa aku.
kenapa eh?
sebab aku tak suka menunggu
jadi?
jadi, aku tak buat orang lain menunggu.
kerana?
kerana aku tau perasaan menunggu orang lain.
memang macam bullshit.

janji melayu.
janji melayu memang janji kosong.
banggakah kau?
bangga menjadi melayu yang hanya tau berjanji tapi tidak tau menepati?
begitu?

tabik dada.

"biasalah tu.melayu"
fuck sake.
fuck you.

malu aku nak mengaku diri aku melayu.
kalau melayu janji manis.
janji kosong.
pergi mati pun lagi baik.

kalau kau yang menunggu
satu bumi nak terbakar.
marah.
geram.
bengang
sakit hati
semua ada.
kalau kau yang membuat orang tunggu
sabar lah.
kejap kejap.
lima minit.


ah!
itu kah melayu yang kita bangga bangga kan sangat?
banggakah kau?
banggakah aku?
jawapan aku, tidak. tidak sama sekali.
jawapan kau?











so, the moral of the story, kalau kau tak suka tunggu orang, kau jgn buat orang tunggu kau.
tepuk dada tanya selera.










dfanheartcore.

15 September 2010

Terima Kasih lah.

eh kawan kawan.
baik kawan kawan yang tetap di hati
mahupun kawan kawan di hadrok johor.
aku sayang korang.

terima kasih lah sebab buat hidup aku bermakna.
terima kasih lah sebab buat hari hari aku bahagia.
kau orang tetap di hati.
kawan sampai mati.
pegi mati pun baik juga.

nak nyatakan nama nya memang tak terkira.
kau orang tau siapa kau orang,
aku sayang kau orang.
ketat ketat
kuat kuat
(dah boleh rempit kan?)

haha.














dfanheartcore

13 September 2010

Bila perut bergendang

mata tak boleh tutup.
pasal tadi tutup dah lama
nasib terbukak balik.
kalau tak, silah la sedekah kan al-Fatiha.

gembira, seronok
betul ke?
ye kot. kejap.
aah.kejap je.
lepas tu?
macam biasa lah.
apa yang biasa nya?
entah.tak tau.
tak tau angkat kaki jalan sudah.

eh kau.
trimas kau buat aku gembira.
suka kau.
trimas banyak banyak.






*take off your shit and go away from me you,mothabitch.thank you.fuck you.*








dfanheartcore

12 September 2010

Bertukar!!!

manusia.
berubah atau tak berubah?
akan berubah atau tak akan berubah?
entah.
tak tau.
kau tak tau?
tak tau,senyap.

berubah.
manusia berubah.
jahat ke baik dan ke jahat.
berubah lah tu kan?

tak berubah.
jahat ke baik dan baik sentiasa...
ada.
satu nisbah sepuluh.




back to the basic.

tengok dunia sekarang
dulu zaman zaman old school ke modern.
lepas itu kembali ke old school.
vintage dan bagai.

keliru?
samalah dengan.



pendapat aku:

manusia tak akan berubah.
ulang sekali lagi: TAK AKAN, noktah
manusia akan berubah dan akan terus berubah.
kerana?

satu:
manusia sentiasa melakukan kesilapan
jahat ke baik ke jahat.
hipokrasi?
seperti:
mengumpat
mengata dalam hati
membuka aurat

jahat bukan?
memang.

dua:
manusia akan berusaha berubah menjadi lebih baik.
baik ke jahat ke baik.
taubat nasuha.
seperti:
solat lima waktu.
puasa wajib.
baca kitab suci AlQuran.

baik bukan?
memang.


konklusinya, pada aku manusia akan sentiasa berubah mengikut peredaran masa. bukan sahaja manusia. tapi juga zaman, trend dan bagai. semua akan berubah. yang kecil ke besar. yang besar ke kecil. yang kurus ke gemuk. yang gemuk ke kurus. semua ada pro dan kontra nya.


"people change" boleh disamakan dengan "fuck you", noktah.







dfanheartcoreyaw

Scary?

Gua taknak game over ok.

kau ni kan.
sekali aku kasi shoot kat muka kau saje je.
kau dan aku perlu fokus ok.
tak boleh melencong lencong ni.
tapi kalau terlencong?
shits lah.
aku taknak game over.
penat doh.

tapi kan kan.
buat masa ni aku belum nak tergame over lagi lah dengan kau.
keras lagi babe.

susah lah nak translate dalam bahasa kamus dewan bahasa.
kau orang baca je. tak payah faham.
taknak baca, angkat kaki jalan sudah.

langit dengan bumi.

langit tu biru.
bumi tu hijau.

lain kan warna mereka.
haa.
samalah dengan.
kau chill je ok.
aku pun tengah chill ni.
hipokrit ke aku?
eh tak lah.
mana ada aku hipokrit brotha.
aku memang sekarang sangat chill.

kekerasan
yearghh.
kekerasan la babe.

oh oh.
kau kau dan kau.
bagus lah kalau kau kau dan kau tak banyak bunyi.
suka aku.
tenang hidup aku.
mati pun aman.
memahami rupanya kau ni.

makanan favourite ALIN: hati.
sedap ke?
nak rasa sikit boleh?
ala, boleh laa...
eh eh.
tapi tak payah kot.
hati je pun.
dah pernah rasa dah
bukan setakat hati.
limpa,paru paru,jantung,pundi kencing pun dah rasa.
santai aja.

tak tak.
u, u senyap je ok?
rileks one corner,termenung,fikir masa depan.
ala u.
u jangan risau.
it'll remains silent lah sayang.
lu risau risau gua kasi ketuk kepala ku sekali ok.
muahmuahmuah! :-*













dfanheartcore.

10 September 2010

The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel

When I see your smile
Tears run down my face
I can't replace
And now that I'm strong
I have figured out
How this world turns cold
and it breaks through my soul
And I know I'll find
deep inside me
I can be the one

I will never let you fall(let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all(though it all)
Even if saving you sends me to heaven

It's okay. It's okay. It's okay.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall (let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven

Cuz you're my, you're my, my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away and
Please tell me you'll stay, stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven









This song is tribute to him
i miss you. but i know i can't be with you.
not anymore.













dfanheartcore.