11 October 2010

Berganjak dan Terlajak.

Terlajak perahu boleh diundur.
Terlajak kata mana boleh undur undur dah
kasi pecah je mulut tu.
Terlajak perbuatan apatah lagi.kasi pukul sudah.

Be yourself man
Be proud of who you are
(Eminem-Beautiful)

Paramore sedang menunggu.
Terima Kasih Bubu yang ku sayang selalu.
sayang kau lebih

Oh Oh.
Kau, Aku sayang kau.
Terima Kasih sebab buat aku happy.
Aku mmg terlalu happy dah sekarang ni.
Thanks aloads baby.
muah muah!

Bulan,
maaflah.
mungkin aku bukan untuk kau.
dan kau bukan untuk aku
aku tak boleh dengan kau
kau tak boleh dengan aku.
maaf.
berjuta jutaan lemon maaf.
kau baik. aku suka kawan dengan kau.
mungkin kalau kau jaga sikit hati aku,
aku boleh berkompromi dengan kau.
tapi semua dah terlambat.
maaf.

Awak.
tu bukan salah awak
bukan salah saya.
tak ada sapa salah
tak ada sapa betul.
chill sudah.
saya benci awak
tolong benci saya.
faham?

kawan kawan kawan.
sayang kau orang
kau orang lah cahaya lampu mentol yang takkan terbakar seumur hidup aku
tak ada kau orang,
tak tahu macam mana.
sayang kau orang berjuta juta lemon.
LIKE at facebook 16times.









still
hate you.
goodbye, motherfucker.







dfanheartcoreyeah.

2 comments:

Aku Apex said...

"terlajak cakap kasi pecah je itu mulut" betul la tue

dfan heartcore said...

hehe. LIKE!