19 September 2010

Babi Bertenang

Ok ok. rileks dfan.rileks.
eh, betul ker dah jumpa?
kat area mana?
aik? masa hari tu aku rasa aku cari takde.
macam mane boleh ada pulak eh?
agak pelik la disitu.

laaa, tu bukan la sayang.
tu bukan hati aku.
itu hati orang lain barangkali.
kan aku dah cakap.
hati aku dah takde.
bukan kene curi.
ada yang nak mencuri tapi
disebabkan hati tu da takde,
tak dapat lah dia curi.
kesian dia kan?
aah
kesian sangat sangat.

erm. macam mane eh nak cakap.
bukan aku taknak cari.
tapiii. tak tau lah.
mintak maaf la kalau kau rasa aku tak mencuba
bukan tak cuba
tapi tak percaya.
huh?
bukan bukan.
bukan tak percaya kau.
mungkin masih baru.
masih segar.
yup!
segar dan bugar.
mcm agar agar, bukan?




ok, dfan. bertenang..
*buat muka babi bertenang*

maaflah. kalau kau kau tak tau apa maksud yang babi bertenang tu
jgn la ingat benda tu kotor
tak tak.
tak kotor pun lah sayangg.










rileks one corner korek hidung gentel gentel jentik.
chill sudah








dfanheartcore

No comments: