09 September 2010

Mood Raya kah?

salam idulfitri.

mana pergi mood raya tu?
mood raya pergi shopping dengan orang tersayang kot.
tu yang hilang tu.

haih -.-"
besok raya.
baju kurung pun tak ada.
ni semua gara gara berlaku ke-suey-an bulan 6 dan ke atas.

kejap kejap.
aku nak cari pasal boleh?
tak kira lah raya ke tak raya ke
aku memang suka cari pasal.

eh lu.
lu pergi mati sana boleh.
semak lah
macam lalang lalang yang tumbuh dan tidak pernah dicantas sejak 16tahun lepas.
semak gila.
tak, gua bukan apa.
gua pun tak tau lu nak apa lagi dari gua.
tak cukup lagi ke?
gua berubah.
jadi?
sakit ke pungkok lu?
atau pinggang lu yang retak?

gua berubah pun pasal lu yang bikin.
oh, ya. lu mana tau apa apa.
lu tau bikin tahi belakang gua
lepas tu lu jalan.dengan bertemankan tahi tahi kering kat jubo lu.
lu tak sedar kan.
sekarang gua kasi lu sedar.

lu dengan lu dan lu juga
boleh rileks one corner, korek jubo,ciom.
cara kan?

gua tak hadap nak buat lu tiga orang sebagai kawan gua.
gua tak perlu kawan macam lu.
kawan ke?
go and fuck your fucking self you motherfucker fucking cunt.
panjang kan?
gua yang bikin ni.
sebab apa?
sebab lu bikin hidup gua susah.
lu masuk campur dalam kehidupan seharian gua lah seh.
sikit sikit sudah lah brother.
kalau sikit sikit gua tak ada lah semak macam ni.

sekarang gua dah benci dekat lu tiga orang.
dan gua tak boleh nak hadap muka lu orang lagi.
semak.

gua nak mintak maaf kat lu pun gua rasa malas
so, lu tiga orang dah boleh angkat kaki, jalan sudah.





*kawan aku bilang. orang jb suka cakap lu-gua. sekarang gua dah keluar gua punya jb. ni semua pasal tiga bangsat tu.


dfanheartcore

No comments: