06 September 2010

Trimas.

Thanks sebab sangat faham aku ni haa.
tak mintak belas kasihan pun.
cuma biasa lah perempuan kan.
hati kadang kadang tisu
kadang kadang kapas.
nak jadi batu memang susah.
sekeras keras batu kalau hari hari rendam air
lama lama jadi lembut juga.
itu lah ibarat hati perempuan

kau respect aku
aku respect kau.
kau tikam aku.
aku buat bodoh.

itu aku.
tapi kau tak tau aku.
dan aku tak tau kau.
so, ayuh lah kita kenal kenalan.
takdehal punya.
kau ok
aku ok.

tapi so far
walaupun kau menyakitkan hati
tapi aku still lagi boleh sabar lah
sebab kau baik dgn aku
kadang kadang dajal
syaitonnurajim
tapi takpe.
jangan kau campak taik sudah
setakat taik hidung aku boleh tepis
tapi kalau taik kau yang lahir dari jubur kau
memang aku elak se-elak-elaknya.
aku kan strong
chill chill.

ape pun kawan,
aku sayang kau.
muahmuahmuah :-*












dfanheartcore

No comments: