07 September 2010

Mana?

Hey u.
u pegi mana ni?
seharian i cari u.
i gigit u kangg.
ngap ngap!

-.-"
singkirkan dfan singkirkan.
dah singkirkan.
terus tersingkir betul betul.
tersingkir dari friendlist dalam facebook.
oh,shits.

sori lah brader.
gua tak sengaja lah.
gua tak tau kenapa.
tapi gua memang tak boleh tengok muka lu la
dari gua hina lu belakang2 setiap kali bukak kat home ada muka lu
baik gua delete lu terus.
kurang sikit dosa gua.

takde lah bro.
gua bukan apa.
gua tak kesah lu nak bikin itu kain jadi kain buruk ke
kain spender ke, kain pelekat ke
gua tak ada hal punya.
gua beli dulu tanda gua ingat sama lu
tapi lu ada ingat sama gua?
sampai gua separuh mati baru lu nak datang
memang tak lah.
baik lu je pegi mati.
habis cerita.







tak lah, cik abang. saya tak gangster lah
tak tau kenapa tiba tiba terkeluar perangai bapok
mintak maap.







u u u! u n i bongok tau.
jahat jahat. i dah tak senang kepalotak dah ni.
:(
menci menci.












dfanheartcoreyaw

No comments: