03 September 2010

Terima Kasih.

Terima kasih kepada kawan kawan aku.
yang menghappykan aku.
sakit makin hilang dah.
bohong lah kalau aku kata takde rasa sakit langsung.
yep.
masih ada.
tapi hilang sikit bila ada kawan kawan yang menolong.
sayang korang semua.
sayang sangat sangat.

untuk kau kau dan kau yang bencikan aku
dan suka kan kejatuhan aku,
teruskan membenci
sebab aku tak pernah pandang belakang lagi untuk tengok kau kau
terkapai kapai lah kau kau dalam kebencian yang teramat tu ok.
aku tak kisah.
tak pernah kisah kot.

benci maksudnya benci.
aku susah untuk membenci.
tapi kalau aku dah benci, benci lah katanya.
bukan kau, tapi kau.
ngerti?
tak tak. aku tak perlukan maaf kau.
aku pun taknak minta maaf pada kau.
eh,bukan lah. bukan berdendam
cuma aku malas nak tambah masalah.
masuk dalam masalah kau adalah satu kesilapan yang paling besar.
menyesal?
tak jugak.
pengajaran.
ya, pengajaran.

Oh, aku fikir kau dah happy tengok aku jatuh bukan?
jadi, bangunlah.
tak payah tengok aku jatuh.
sebab kalau aku jatuh, ada orang tolong aku angkat kan.
hah?siapa?
tu ha, kawan kawan dan kawan aku.
bukan kau, tapi kau.
ye, kau.
sayang kau. :)

Haa, aku ada satu petikan untuk kau kau tu.

Best friends become strangers
True love it turns to hatred
Nothing you can do to me
Still something deep inside
Tells me to be free

Ha? kau tak tau lagu ni?
meh aku kasi tau.
tapi tak tau la kalau kau kau boleh dengar.
TERROR - OVERCOME
lagu motivasi aku.
eh eh.kalau kau kau stress dengar lah lagu ni ok.







dfanheartcore.

No comments: