12 September 2010

Scary?

Gua taknak game over ok.

kau ni kan.
sekali aku kasi shoot kat muka kau saje je.
kau dan aku perlu fokus ok.
tak boleh melencong lencong ni.
tapi kalau terlencong?
shits lah.
aku taknak game over.
penat doh.

tapi kan kan.
buat masa ni aku belum nak tergame over lagi lah dengan kau.
keras lagi babe.

susah lah nak translate dalam bahasa kamus dewan bahasa.
kau orang baca je. tak payah faham.
taknak baca, angkat kaki jalan sudah.

langit dengan bumi.

langit tu biru.
bumi tu hijau.

lain kan warna mereka.
haa.
samalah dengan.
kau chill je ok.
aku pun tengah chill ni.
hipokrit ke aku?
eh tak lah.
mana ada aku hipokrit brotha.
aku memang sekarang sangat chill.

kekerasan
yearghh.
kekerasan la babe.

oh oh.
kau kau dan kau.
bagus lah kalau kau kau dan kau tak banyak bunyi.
suka aku.
tenang hidup aku.
mati pun aman.
memahami rupanya kau ni.

makanan favourite ALIN: hati.
sedap ke?
nak rasa sikit boleh?
ala, boleh laa...
eh eh.
tapi tak payah kot.
hati je pun.
dah pernah rasa dah
bukan setakat hati.
limpa,paru paru,jantung,pundi kencing pun dah rasa.
santai aja.

tak tak.
u, u senyap je ok?
rileks one corner,termenung,fikir masa depan.
ala u.
u jangan risau.
it'll remains silent lah sayang.
lu risau risau gua kasi ketuk kepala ku sekali ok.
muahmuahmuah! :-*













dfanheartcore.

No comments: