14 December 2010

786 Alhamdulillah, Syukur

hahaha!
gelak kuat kuat jom!
hobi aku memang gelak
jom bergelak dan berdekah.

gelak boleh hilang kan stress
gelak boleh hilang kan masalah
gelak boleh hilang kan kesedihan
gelak adalah segala galanya.

dfan, bertenangg, bertenangg.
aku tau kau happy sekarang ni dfan.
tapi ingat.
bak kata nonoy, hidup ini umpama telur.
sekejap kat atas, sekejap kat bawah.
mungkin sekarang giliran aku di atas.
kan?
tapi takpe,
ape pun, kita kene terima dugaan Tuhan tu dengan tabah dan sabar.
jyeah!


Weh, gila
kau tau tak yang kau ni gila?
gila gila tau tak.
kau buat aku gelak
buat aku happy
buat aku senyum
buat aku berpikiran
buat aku semua la.
trimas, awak.
sayang kau banyak banyak doh!
:)




kawan kawan di johor bahru
aku tak sabar nak lepak dengan kau orang.
rinduu!
nanti kita lepak gelak gelak okay?
sayang kau orang!





dfan,
bertenang okay?



Chipsy!
rindu u lah bongok!!!
rindu nak pukul u.
HAHA!







dfanheartcoreyaw!

No comments: