16 December 2010

Kepala Hotak yang Berjambul Jambul.

Aku tak kisah kau siapa
apa pangkat kau
apa darjat kau

sikit aku tak goyang.
bulu bulu yang ada kat tangan aku takkan gugur pasal kau.
kau jangan ingat kau besar
aku takut.
tu haa, Atas tu. LAGI BESAR.
take note.

Come on lah.
kalau tak, cakap tak.
kalau ye, cakap ye.
aku bukan tunggul
aku bukan batu.
aku bukan tugu negara

aku ada hati dan perasaan
tak salahkan perasaan aku ni?
Tuhan da kasi.
aku bersyukur je lah.
takkan aku nak buang perasaan yang Tuhan dah kasi kan?

kau tak ada hak nak halang aku.
kau tak ada hak nak bilang aku macam macam.
jangan lah buat perangai bukan bukan kau.
aku rimas.
semak.

eh, kau.
ketepi sikit boleh?
aku tak nampak.
kau semak sangat kat sini.
menghadang penglihatan aku.
haa, kan bagus macam tu.
tak ada lah aku nak mengadap kau je kan.
chill aja.














U, u.
rindu lah :(












dfanheartcore.

No comments: