14 December 2010

Mata oh, Mata.

Hai la Mata,
kenapa lah kau tak ngantuk wahai Mata.
kau tak reti nak tutup ke Mata?
haihh.


haa, ni lah masalah aku
walau di mana ceruk pun aku berada,
mata aku tetap tak boleh nak tido awal.
Terima Kasih lah, mata dfan.
memang terbaik!
100% fresh from oven

tapi menyampah jugak
bila aku tak boleh tido
mula la buat benda yang merepek
seperti;
mengait baju
mengemop tandas
menyidai pakaian dalam
memancing sotong
meleraikan tali kasut
mengail mata kail
dan sebagai nya.

bukan apa,
aku pun tak tau penyakit apa aku ni.
nak kata darah tinggi, tak jugak
apatah lagi lemah pundi kencing.
insomnia mungkin.

yang paling aku tak suka,
bila waktu waktu azan nak berkumandang mcm ni lah,
haaa, masa dan saat tu lah,
aku rasa nak merepek.
ha, ini lah buktinya.
apa yang aku taip pun aku tak tau.
kau orang tau?
haa?
tau?
wah wah! terror gila korang ni!
lebih tau dari aku tau.
hahahah!


apepun,
Selamat Pagi, MALAYSIA.








dfanheartcorejyeah







p/s: rindu rindu. ish, bahaya lah perasaan aku ni!

No comments: