23 December 2010

Macam mana?

Macam mana nak lupakan apa yang kita fikir?
Macam mana nak lupakan apa yang sedang berlaku?
Macam mana nak lupakan segala perasaan yang ada?
Macam mana nak lupakan harapan kpd seseorang?

Itu lah persoalannya.

Mintak maaf banyak banyak.
susun 20 jari mohon ampun.

Bertepuk sebelah tangan.
mungkin.
Bermain dengan api.
mungkin.
Menunggu bulan jatuh ke riba.
mungkin.

dah boleh gerak dah doh.

dfan,
kau dengar sini okay.
kau tak akan happy.
sampai bila bila.
dengar la cakap aku.
kau tak akan happy.
TAK AKAN.

ok.
FINE.
aku tau.
jadi? apa harus aku buat?
tamatkan riwayat hidup aku?
tak bersyukur betul

sejak bila aku lemah?
macam pantek.
boleh pergi mati sana, dfan.
pergi pergi!

tolonglah weh.








Need my Dr.Love right now!
I really do!!!







dfanheartcore.

No comments: