18 December 2010

Putaran Dunia.

Pusing pusing muka kau.
pusing pusing lagi muka kau.

tanya orang sini kawan kau.
tanya orang sana, bau bau bacang rupanya.

haha.
putaran dunia.
macam besar kan.
tak lah.
kau tau apa?
kecik je dunia ni.
kalau tak caya, kau bukak je facebook
haha.
lepas tu cari apa yang tersirat dari yang tersurat.
kemudian dengan perlahan kau memahami apa erti dunia.

buat jahat tak akan kemana.
ke laut jugak cerita dia.
akhirnya kau akan jumpa jugak tempat asal kau.

orang kata
hujan emas di negeri orang.
hujan batu di negeri sendiri.
lebih baik di negeri sendiri.
(tak ada kene mengena pun)
haha.

ala,
kau rileks aja.
kalau dah takdir, takdir jugak lah katanya.
kau chill aja.
aku tak banyak cakap punya.
aku senyap, aku lihat, otak ligat.
chill bukan?

aku tak kesah apa orang nak cakap tentang aku.
biarkan aja.
biarkan aja.
mereka memang macam tu.
mulut mulut.
kalau boleh distapler, aku orang pertama yang buat.
masalahnya tak boleh.
so, jalan terbaik adalah
biarkan aja.

akhirnya,
apa yang kau cakap, kau buat.
apa yang kau lihat, kau jilat.
biarkan aja.











aku rindu kau, bodoh.
tak reti nak balik ke pe. hesh.














dfanheartcorejyeah!

No comments: