21 December 2010

White Flag, White Flag!

Menyerah tak semestinya kalah.
tapi aku rasa aku dah memang kalah.
aku menyerah dan aku kalah.
jadi, nama nya, menyerah kalah. tak gitu?

boleh tahan bangang aku ni kan.
memang.
baru tau?

dfan, come on.
get off from all these shits.

blah blah blah!

tapi nak buat macam mana?
aku suka dia.
aku dah mula sayang dia.

bodoh bodoh bodoh
bodoh standard 16 kali sial aku ni!


sedih
tipu kalau aku cakap aku tak sedih


satu hari ada 24 jam
tapi aku fikirkan dia 26 jam.
macam mana tu?

Beggin.
meremang segala rerambut yang berada atas badan aku ni.
macam ada magnet.
kenapa entah dengan lagu tu.
oh, oh.
dah ingat.
sebab aku teringat aku tengok video dia dance lagu tu.
jatuh cinta aku.
fak lah!
dfan dfan.
kau cari penyakit,
kau cari ubat dia sendiri.


hati dan perasaan.
buang jauh jauh!
jauhhhhhh sekali.

dah 16juta kali cuba.
masih tak berjaya.
sayang betul aku kat dia.
jangan buat pelik kau kat sini lah,dfann!






Happy sekejap sekejap buat apa.
macam gampang.










dfanheartcore.