31 December 2010

Will Be Missing THE BABIES.

New Year?
tido kat rumah.
Bendera Jepun.
Thanks uh.

New Year?
tidak lagi study.
mengalah.
Malas.

Aku akan rindu Kuala Lumpur, Bandar Metropolitan.
dan, tentunya, aku akan rindu kawan kawan baik aku,
The BabiES.
mula dengan,


Amy Tuanputerii.



Paling comel di hati aku.
aku sayang gila dekat minaa ni.
sangat sangat!
dia suka dan duka aku.
dia tau semuanya tentang aku.
dia SUNLIGHT aku.

i love you, amytuanputerii.


Shazlina Gomez.


Paling cun.
sayang kat minaa sekor ni jugak.
dia sangat gila gila.
suka buat benda pelik pelik
suka buat aku happy.
ketawa.
rindu nak nangis dengan dia.
be strong, sayang

i love you, shazlina gomez.


Yana Augus.



Paling Hot.hehe.
dia ni bajet Megan Fox. haha.
Matang dalam selesaikan masalah.
dia ni lagi suka buat benda pelik.
tapi hanya kami aja tau.
hehe.
aku rindu bunyi babi kau,weh. haha

i love you, yana augus.




These three is the best of the best of the best of mine.
aku tak tau mana lagi nak carik kawan macam dorang ni.
aku sayang gila kat korang.
andd, aku rindu gila gila kat korang skang ni.

nn, aku rindu B-15-5.
rumah yang banyak meninggalkan kenangan
ketawa, menangis, jerit jerit, buat aksi aksi panas, gurau gurau.
semuanya. aku rindu.
aku tak tau sampai bila aku mampu hidup tak ada kau orang kat sini :((


perasaan aku skang ni:
aku rasa nak lari ke kl aja skang ni
aku nak duduk dengan kau orang.
layan kerenah kau orang.
aku rindu gila kat kau orang.
tak pernah aku rasa macam ni :(
sumpaa.


To The Babies.

study elok elok
this is final sem.
pls, take care of yourself.
jangan lost lost lagi.
jaga diri elok2 okay?
sorry and thanks for everythingg.
i love you guys so much!













dfanheartcore.
*crying

No comments: