01 January 2011

Hate Love

Aku benci perasaan ni.
aku benci bencii!
tolong la faham.
aku taknak hidup macam ni!

puas aku cuba lupakan.
aku bangun pukul 8setengah pagi.
ape benda yang aku tak buat?
aku basuh baju,
jemur baju,
lipat baju,
kemas rumah
memasak,
sapu lantai.
cuba tanya apa yang aku tak buat?

puas aku sibukkan diri aku.
tapi?
asal kau yang aku ingat?
aku benci gila doh!
tolong laa.
dah la aku sunyi duduk kat sini.

f that!
aku benci kau.
tolong la bagi aku benci kau.
aku tak boleh ah.
aku rasa macam nak lari aja.
lari jauh jauh.
aku rasa macam nak keluarkan otak aku.
delete semuanya!
semuanyaa!!!


Oh, Tuhan.
kalau perasaan aku pada dia ini satu kesilapan,
tolongla. tolong berhentikan perasaan ni.
aku tak boleh nak hidup dengan aman.














Thank you, Fuck you.
yes, you.
dfanheartcore.

2 comments:

Raja Dol Haq 2 said...

aku rasa mcm nak copy entri kau ni .pas tu aku nak paste kat blog aku ..
gila lah dfan hampir sama la gelodak jiwa kita..
jom ketawa buat hilangkan resah
hahahahahhahahhahahha

dfan heartcore said...

Haha! takpe dol. aku mengerti perasaan kau. kita serupaaaa :D haha!