09 December 2010

Hello Stress :)

baiklah.
terima kasih STRESS
sebab datang singgah dalam hidup aku.
terima kasih banyak banyak.

ooh, tidak.
aku tidak menyalahkan sesiapa di antara kamu dan kamu
tidak jugak di antara kalian dan kalian.
ya,
ini semua datang dari diri aku sendiri.
datang dari cara aku sendiri.
terima kasih dfan.
terima kasih banyak banyak.

aku mahukan itu
aku mahukan ini
aku mahukan semuanya
walaupun aku tahu aku tidak akan dapat semuanya.
ahh, yakin boleh kononnya.
persetankana itu semua.
lahanatt.

kau bodoh, dfan.
kau bodoh!
padan muka kau.

aku tidak bermaksud nak hampakan bonda
aku tidak bermaksud nak hampakan ayahanda
aku tidak bermaksud nak hampakan semuanya
tetapi ternyata,
jalan yang aku pilih ni
jalan yang hitam
bukan putih.
ya, hitam
hitam pekat.
macam kopi.
tau bukan?
salah semuanya
semuanya songsang.
pergi mati semuanya
pergi mati semuanya
pergi mati semuanya
haa, sekarang, apa pula?
aku yang sepatutnya pergi mati.

semua nya belum terlambat dfan
semua nya belum lagi terlambat
tapi sebenarnya semua sudah terlambat.
tidak ada yang tercepat.
bodoh kau dfan!
bodoh!
kau memang anjing!


apa perlu aku buat?
bersabar?
bersabar?
dan terus bersabar?
haha.
kau buat aku gelak dfan
aku mahu ketawa berdekah dekah
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
pandai kau melawak dfan.
pergi mati semuanya!











dfanheartcore!

No comments: