28 November 2010

Saya suka makan Ice Cream

Lapa nyau! nak makan tapi malas nak turun. adoii.
kalau dapat nasi, kari ikan, ayam goreng bahagian dada dengan pappodam.
sedap gila!! Alim Corner! LIKE giler!
adoii. kan senang kalau kita cakap jer nak makan ape terus turun dari langit.
hehe.


erm,
nak pergi Combodia la. mcm best jer.
hidup kat sana.
kerja, wuuuu! best giler!
tapi en en, kala aku pegi sana then takde kerja mati kebulur la pulak aku --'
mcm mane ehh.
any idea?
tanak la duduk Malaysia nii.
nak tukar angin!

bye kawan kawan!













dfanheartcore

2 comments:

arif zakwan said...

dfang.... aku rindu gile kat kau...
jom balik jb, aku belanja kau makan ea...

dfan heartcore said...

taknak laa. aku merajuk dengan jb la rep. haha