11 November 2010

Macam-macam ada.

ada yang berisi
ada yang kurus
bukan semuanya tulus
(rapper babe)

kestabilan hidup aku kian mendatang.
ala ala ekonomi si para para atasan
makin lama makin penuh poket dia orang.
bahagia nya mereka

ketawa berdekah dekah
terkekah kekah.
persetankan itu semua.
yang nak mati pergi lah mati
tak payah nak ugut ugut untuk bunuh diri

kalau susah susah sangat aku boleh bunuhkan
aku kasi tembak sekali je.
meninggal terus.
kan senang
takde lah kau susah kan hidup manusia manusia yang masih hidup nii
nak angkat mayat kau laa
nak kene report police la
nak kene buat penyiasatan la.
kan susah payah tu.
nak mati pun susah kan orang.

pegi lah mati kau.

















dfanheartcoreyaw.

2 comments:

syafiqxsaifullah said...

kejap rap.
kejap tembak.
eh! lupa.
da tajuk pun macam2 ada kan?
hahaha. komen puisi br aku dfan!
aku cuba-cuba saja..

dfan heartcore said...

hhahahah. okay. nanti aku update later yaw!