12 November 2010

Bagaimana?

kasi sepuluh cara yang munasabah untuk menggerakkan diri.
takpe takpe.
tak jadi sepuluh.
empat setengah sudah.
kenapa ah?
aku ada masalah yang besar dalam hidup aku nii
aku nak menggerakkan diri
tapi tak tau kenapa berat je badan ni nak gerak gerak.
macam bangang.
rasa macam nak kasi satu penampar je kat itu ilusi ilusi yang mengganggu hidup aku

pergi pergi!
semak!
macam lalang
bersepah sepah lalang kering
fak!
maki!
maki lah kau!
maki lah kau!
maki lah kau!
kasi lah berjuta juta lemon sekali pun maki
tetap jugak ada
tapi peduli apa aku
nak maki jugak!

babisialpukimaklancausetandajjalhanjingpegimatifuckoff!

haa,
puas hati?
puas hati kau?
puas ke?
pegi mati
pegi mati sanaa!


aku bukan aku
aku bukan kau.
aku bukan siapa siapa

kau tak kenal aku
kau tak kenal kau
kau tak kenal siapa siapa

pergi mati sana.
lahanat!
sialan.





hey kau ilusi
boleh hilang dari pandangan?
ketepi sikit je
sikittttt je.
please please.
kau nak aku merayu melutut mendagu?
ni haa, aku buat.
kau ilusi.
mcm asap berasap mengasap.

fuck you.









gofuckyourself,
dfanheartcorejyeah.

No comments: