26 November 2010

Terlalu Sakit

Sakitnya bukan kepalang. Tuhan saje yang tahu. Air mata aku tak pernah habis. TAK PERNAH.


YA ALLAH,
kau tolong la beri semangat kpd aku.
aku sakit sangat sangat
kau beri lah aku cahaya-Mu Ya Allah.
kau beri lah aku kesempatan untuk habiskan masa masaku di dunia ini dengan kegembiraan
kau limpahkan lah kpd ku hidayah-Mu Ya Allah.
sesungguhnya aku tak sanggup untuk hidup dengan keadaanku begini Ya Allah.
aku memerlukan semangat-Mu Ya Allah.
hanya Kau sahaja yang tahu betapa sakitnya merindui dia.
Padamu lah aku memohon Ya Allah, Tuhan yang Maha Esa.




Awak,
hanya Tuhan je yang tau mcm mana perasaan saya masa ni
saya tau awak akan baca blog saya ni
saya nak awak tau yang saya sangat sangat rindukan awak
saya sangat sangat sayangkan awak
tapi, tak ada apa yang boleh saya buat untuk hilangkan perasaan ni
perasaan ni akan ada sampai bila bila.
air mata saya tak pernah habis bila teringatkan awak.
telinga saya masih terngiang ngiang semua kata kata awak, gelak awak.
fikiran saya masih lagi teringat muka awak masa awak ketawa, senyum, marah
saya rindu tu semua tu awak. rindu sangat sangat.
saat saat terakhir kita jumpe, saya mcm taknak lepaskan awak
saya tak boleh terima yang saya betul betul akan kehilangan awak sampai bila bila.
mulut cakap lepas. hati, Tuhan saje yang tahu.
Hanya Tuhan je yang tau awak.
takde orang yang tau mcm mane berat yang saya lalui tanpa awak
tanpa semangat awak
saya terima semua ni kalau ini takdir saya.
saya terima.
tapi, saya nak awak ingat yang saya terlalu sayangkan awak.
awak ingat sampai bila bila.
sampai awak dah kawin dengan dia
sampai nafas terakhir awak.
saya rindu awak.
rindu sangat sangat.
kirimkan salam saya kat Auntie dengan Uncle.














dfanheartcore.

2 comments:

Raja Dol Haq 2 said...

dfan..
kuat semangat
di depan hari lebih indah menanti
terus berdoa

dfan heartcore said...

terima kasih Dol :)