10 June 2010

Finally? maybe, uhh,maybe not.

Finally, LBS mission, accomplished!
Lagenda Budak Syaiton nur rajim. haha.
thumbs up!aku suka. tapi aku suka lisa berlakon jadi ayu. terbaek :)
even aku suke que haidar, tapi aku tak suka die dalam cerita tu. fak gila!
btw.. ehem ehem. aku ngs.. hoho!
all the way siaa! faktap!

Yang tak finally nyer,
apahal aku tak boleh bukak result ni.
aku nervous sampai demam demam terkincit dah ni.
shaitts!
tadi bace post nina. haha. lawak sial.

Nina, aku nak buat situasi jugak!

Situasi 5 - Untuk budak yang macam chipsmore kat kolej. kejap ade, kejap takde.

(bip bip - bunyi msg masuk)
Anu A: Beb beb, dah check result?
Anu B: Dah keluar ke? jap jap aku check. kau dah check? cuba tanya Anu C.
Anu A: Aku belum check lagi. Anu C tgh shopping.
Anu B: Shits! boleh sempat lagi shopping! Aku dalam wayang ni. nanti aku msg kau balik.
Anu A: (sengal.kau pun sempat jugak tgok wayang.)

hoho. hidup mesti chill! haha
(sebelum tgok result)
hoho. asal la aku ni sengal sangat.besok shisha jom!
(selepas tgok result)

THE END.



2 comments:

Ninaa. said...

ni situasi kau ke apa ? hahaa

Superwoman said...

aah. haha :DD