28 June 2010

Am Not Afraid

Bangun dgn terkejut
lusa nak balik KL lah siot.
Ketuk ketuk kepala kat bantal.
bantal je kot.
guurrrrr.
tido balik.

Bangun dgn terkejut lagi.
tengok jam kat dinding.
hah?
pukul 4? asal macam tak puas tidur eh?
memang lah. tidur tak baca bismillah.
erk. apa kena mengena siaa?
bukan kalau tak baca bismillah tu mimpi bukan bukan ke?
aku mimpi makanan je.
dua kali siaa aku mimpi makanan.
agaknya ada petanda aku nak dapat makanan turun dari langit kot.
ingat kau bidadari ke beb?
buduh.
dush! ketuk kepala kat bantal lagi.
tapi kali ni...
fuhhh! lap peluh kat dahi.
tak tertidur lagi.

diri.
kedepek! buat buat jatuh kat atas tilam.
alaaa..ngantuk lagi la.
ishh. jangan tidur.jangan tidur.
kejap lagi mother balik.
mampus telinga kene electric shot!
iyyaahh!!
mengeliat daa..

jalan terhuyung hayang sampai dapur.
bila syaitannurrajim ni da hasut jadi pemalas
dapur yang beberapa cm dari tilam rasa mcm dari jb nak balik kl.
pergh! gilo pemalas ko dfan!

ketang ketung keletang keletung.
pringgg!
adoii. tepuk dahi. jatuh la pulak pinggan ni.
tapi..garu kepala
asal kebal sangat tak pecah.
ala, pinggan free je kot.
bali sabun Daia dapat free pinggan.
kalau pecah pun aku peduli hape!
hohohoh
ketawa jahat macam jin Super Power.

kepumm!
terbongkang balik kat atas tilam.
macam biasa, dendam orang minyak.
bodoh nye orang minyak yang jahat tu.
!@#$%^&*()_+
maki maki
petang petang buat dosa.

adoi!
babi punya kucing
dah lah kucing, babi pulak tu.
eh, kau ni sebenanye anjing ke kucing?
soalan bodoh.
biasa la.
berani kerat 14 jari kelingking ni, kalau dah bela kucing
tak merepek dengan kucing.
haha.

oh,hari ni isnin eh?
Arjuna la siaa.
duduk kat atas kerusi
termenung.
tak jauh mana pun.
strreeetttttt.
adoii ko lagi nemo.
habis kaki aku ko cakar.
pijak kang.
warghhhhhhh!!!!
buat buat sergah.
menggelabah lari belakang tv.
haha.padan muka.

tarik tuala kat tangga
masuk bilik air.
hari ni nak nyanyi lagu apa eh?
Sri mersing.lagu la melayu..
lalalalala.
ok ok.tukar lagu.
dari melaka ke negeri pahang
singgah di johor beli berangan
lalalalala.
setel.

rutin cuti cuti malaysia yang terlalu enak sampai perut membesar bak juara.
boring boring.

tarak duit.
tarak shisha.

england bodo.kalah dengan german 4-1.
bravo bravo argentina!





trimas,
dfanheartcoreyaw!



2 comments:

Ninja Boy said...

bile nak lepak lg nie before korang smue naik cuti??jom la..

dfan heartcore said...

alamak beb. kau kene contact budak budak lain. aku balik rabu kot. haha