29 September 2011

Pukul Lima

Gua bukak bukak je blog ni
Gua tengok kat followers.
ade new followers.
tapi gua macam kenal aja default tu.
yes! tepat sekali :D
CHUBBY HARUS DIREJAM
ter-capslock pulak.
sorry cabi.

gua belek punya belek
selak punya selak.
last last kerja gua terabai
blog cabi ni jugak gua baca,
sampai gua terlelap kat depan pc.
tambahan pulak dengan keadaan office gua yang sejuk
fuhh! terbaik lah.

gua tengok entry entry dalam blog ni bagus jugak lah.
tapi bukan main panjang panjang
nasib baik gua jenis pembaca novel jugak dulu
kalau sampai kat orang yang memang haram surat kabar pun tanak baca,
mau nya dia block terus blog cabi tu. haha.


Besok gua balik JB.
Gua terpaksa skip officemate gua punya engagement
sbb gua nak balik JB jumpa Timmy.
-__-
sebbek sayang.
kalau tak, ada yang dia aku makinye.


Gua tak tau lah,
this month gaji gua cukup untuk buat apa
dan beli apa.
bulan ni gua tak buat Financial Planning
sbb semua mcm out of planning.
yang gua rancang,
gua nak bayar hutang kawan kawan gua.
dalam RM200.
lepas tu,
selebihnya, gua kasi mak gua.
then gua kena buat touch n go
then gua nak beli kasut dan baju kerja.

kasut gua semalam carik pasal dengan gua.
gua tau lah gaji nak masuk.
boleh pulak dia nak buat pe'el comel dia
putus kat office.
nsb gua ada kasut lain + semalam bawak flatshoe.
kalau tak,
memang gua gigit kasut tu sampai hancur #guacakaplu
(pengaruh twitter.shits)
tapi takpe.
memang gua da kena beli pun.
haih.
bankrap lah gua --"


semalam adik gua IM gua kat FB.
dia dah order PSP.
gua bilang dia,
UPSR tu buat dulu.
skali dia kata dah habis UPSR.
gua terkejut ala ala monyet nampak awek cun lah.
dengan sepantas kilat sambar menyambar gua call umi gua
rupanya memang betul.
perghh! gua terasa jadi kakak yang tak bertanggungjawab kejap
sbb taktau adik gua UPSR.
tapi takper.
kalau dia dapat keputusan yang memberangsangkan gua,
gua belikanlah PSP kat dia sebijik

tapi ni besok gua balik ni,
gua nak beli apa eh untuk adik gua?
jam dah beli
seluar dah
baju dah
adoii.
gua ingat gua belanja dia tengok wayang lagi lah kot.
tapi mcm bosan je.
ahhh. besok ah gua pk!



JAM 1717!

hahahaha!






lapar mcD.
faktab.










dfanheartcore.

2 comments:

chubbyharusdirejam said...

kadang2 gua tak paham, lu selalu update jam kat twitter. nak gua tapak kaki pinggang lu ke?

Superwoman said...

haha. gua je tau tu. haha!