21 September 2011

Blow Me A Fuckin' Kiss

Ohkay.
minggu busy dah habis.
disertai dengan 2hari extra MC.
mana tak sakit.
meh gua story the mory sikit lah.

16th September 2011

Gua pepagi buta, gua da terpacak kat Dataran Merdeka.
HAHA.
tu lah korang.
korang tak tau.
gua skang buat freelance.
Flashmob dance untuk Satu Malaysia.
yang tak boleh blah, gua pakai Punjabi suit lah seh!
Dengan kulit gua yang sunburn+memang gelap tu,
sumpah gua rasa gua Punjab jugak.
haha.
Gua bangga doh,
sbb masa Rehearsal,
step gua mesti ade tertinggal.
tapi masa hari tu, gua punya step 90% perfect doh!
lepas setel benda tu,
kitorang lincah2 kaduk ah balik rumah.
lepas tu, malam tu, gua dengan kengkawan pergi Uitm Shah Alam
training flashmob dance untuk Suara Kami pulak.

17th September 2011

Macam biasa,
pagi pagi buta, (tak buta sangat lah)
gua dengan kengkawan pergi Stadium Merdeka.
Sumpah Panas!
Gua yang sunburn ni bertambah rentung.
Okay lah jugak suara Kami tu pada siang harinya.
Setel Flashmob tu(gua jadi K-Pop jap)
terus kena masuk stadium
gua tak tau ah, hari tu, semua cuaca kene.
panas terik, mendung, hujan gerimis, lebat,
nasib baik takde salji.
kalau salji turun,
adoii, dah kene taubat nasuha banyak banyak dah weh!
Konsert memang memuaskan :)
Tangan gua ni dapat salam Pop Shuvit, Faizal Tahir,Penyanyi cina yang ensem, PM and Bini dia,entah artis mana lagi. tapi yang penting,
gua dapat salam Damian. :) dah lah salam.then siap toleh lambai kat aku lagi.
hehe. Thanks tau u :D
pastu ape lagi, balik tido ah.

18th September 2011

gua bangun da tengahari.
padahal gua kene buat show acoustic.
suara gua dah mcm gampang.
haha.
tapi gua gagahkan diri gua
sampai je venue gua segan.
tapi tak lama ah segan gua.
sbb ade kawan kawan.
gua enjoy ah perform
even suara gua ada sikit taik.
haha!
dan paling gua enjoy
tengok Dear Haidar dengan Roodstalk.
hehe.
Abun pun ada. mmg kerja gua gelak ah cite die. haha.




So, 3hari berturut2
gua mmg penat.
tapi gua puas hati ah.
:D







Damian : Bila nak dance nii? :DD *muka gedik gedik*
TF : Gua sayang lu. lu jangan pegi mana mana. kang gua bertukar. haha :DD

No comments: