26 September 2011

Gua Bangga.

Gua view BFF gua punya blog tadi.
Gua tengok artwork dia.
dia da makan maju.
Lawa gila dia edit gambar.
nampak real.
Keep it up Arip! :)


Gua teringat satu peristiwa yang berlaku dalam life gua baru baru ni.
gua naik heran.
Kenapa ada manusia yang dah terhantuk tapi tak tergadah - gadah.
bila gua fikir fikir balik,
itu lah, sifat manusia.
fitrah manusia memang cenggitu.
apa nak buat?

tapi kali ni, gua terus terang lah,
gua takkan lah nak kasi lu pijak lagi kepala gua.
kepala gua ni, lu tengok kecik besar kecik besar je kan
skang, lu tengok kepala gua besar tak kecik kecik.
sorry lah.

selama gua kasi lu pijak sambil melenyek lenyek kepala gua ni,
gua memang pendam aja semua.
gua tak akan cakap apa apa lagi.
gua memang suka simpan dalam dalam
sampai satu masa,
gua tak bilang apa apa.
gua pusing belakang
gua jalan.

sekarang lu dah terhantuk.
tapi lu anggap gua yang hantuk kepala lu.
padahal lu yang hantuk kepala lu sendiri.
lu refresh lah kepala lu tu,
lu pk apa lu buat selama lu kawan dengan gua.
macam mana lu buat gua
macam mana lu angkat gua sebagai KULI.
gua tak bising.
gua relaks.
gua pk lu takde kawan
kalau gua biar,
lu hanyut.
lu mana pandai jaga diri.
so, gua tahan.
berhati perut kan gua?

tapi?
lu kasi gua balasan yang sangat comel.
mcm muka lu jugak lah.
sampai gua rasa, gua punya kepala ni dah takde sbb lu pijak kuat sangat.
so,
alang alang lu dah terasa dengan gua,
gua okay je.
gua memang sengaja buat lu terasa.
skang gua nak tengok sejauh mana lu boleh hidup kat luar tu.
gua nak tengok siapa yang boleh tahan dengan perangai lu kalau bukan gua.
gua okay je kalau lu nak datang kat gua balik
tak perlu lah lu nak melutut, cium ibu jari gua ke,
guling guling depan gua ke,
tak perlu lah.
cuma gua nak lu kasi buang perangai bukan bukan lu tu
gua nak lu turun kan sikit pe'el lu yang pentingkan diri tu.
tu je.
mudah dan bergaya bukan?

dah lah.
gua rasa panjang pulak gua memebebel.






kbai.






siapa makan cili terasa pedas.












santai.









dfanheartcore

No comments: