23 October 2011

and again, Happy Bird Day to me :)



For those who wishes me.
Thousands of THANKS :)
i appreciate it like, seriously!


First of all,
gua nak say thanks kat Umi gua. dia call gua dalam pukul 10 macam tu. dia nangis call gua. dia kata dia rindu gua. on my 21st birthday, gua tak ada dengan dia. gua agak terharu, sebak, tapi gua control macho. bergenang air mata gua. tapi depan kawan kawan gua kan. kang gua nangis dorang cakap apa pulak. dah la gua nangis susah berhenti. haha!

To umi: adik sayang umi. umi is the best mother ever. adik ada ramai bestfriend, tapi umi bestfriend adik yang paling adik syg, yang paling adik sanjung. thanks sbb besarkan adik selama 21tahun ni. thanks sbb kasi adik banyak tunjuk ajar dalam hidup. pengalaman yang menjadikan adik matang, (even adik ni perangai agak bukan bukan sikit. tapi alhamdulillah, nothing bad happen.) adik bersyukur sangat kat Allah SWT, adik dikurniakan umi sebagai umi adik. thanks umi. thankss :DDD i love you!!

lepas tu, gua terharu. sebab Damian (#BumbleBig) gua, walaupun dia tak ada transport, tapi dia tetap datang jugak, mintak tolong kawan dia, datang, bawak gua keluar makan, karoke, and, in the midnight, nyanyikan lagu birthday kat OldTown (even gua yang perasan jam da pukul 12am, sbb semua leka cerita hantu), and the best part is, he kissed me while sang the birthday song. lepas tu, bajet bajet suruh tiup lilin, padahal hulur pepsi float (if i'm not mistaken) kat gua suruh minum. hehe. but, like, OMG. I'm touched by that.

To Damian : thanks aloads!. Like seriously, after all those shit messed up my mind so bad, for a second, i terlupa kejap pasal complicated-nye kita ni. I sayang u and, Tuhan je tau mcm mana sayang nye i pada u. I happy semalam. I happy sangat sangat. bila u sebelah i, I rasa alive. alive sangatsangat. dah lama tak rasa mcm ni. its been a long long and damn long time i didnt feel it. but last night, i feel like i'm damn alive. i love you, Damian. I love you so much, #BumbleBig.

To Alya and Man Dagu : Thanks korang. sebab ikut jugak i dengan Damian. hehehe. I had a great great birthday night with you guys and I swear :)) Love uolls!!

Ni seseorang yg pernah ada dalam life gua. MAA, wish gua dalam ym malam tadi dengan penuh buzz. gua simpan hp dalam beg. tak perasan. sorry.

To MAA : Thanks awak wish saya. :) saya hargai benda tu. even awak tak ada time birthday saya tetiap tahun. tapi takpe. :) syg awak.

kendian, gua nak thanks jugak untuk kawan kawan lain yang wish gua malam tadik.

1) Timmy Fahmi (23rd October 2011, 1079)
2) Roy (23rd October 2011, 2036)
3) Ein Second Combat (24th October 2011, 0030)
4) Shazlina Gomez kesayangan ku (24th October 2011, 0046)
5) Adik aku (24th October 2011, 0039)
6) Aidil ( 24th October 2011, bbm**)
7) Poi & Bent (24th October 2011, bbm**)
8) Fyna (24th October 2011, 0306)
9) Ateng (24th October 2011, 0648)
10) Teera and Amy (24th October 2011, 0709)
11) Bazrul (24th October 2011, bbm**)
12) Emme (24th October 2011, 0913)
13) Aca Straight Answer (24th October 2011, 0959)
14) A. Muhammad (24th October 2011, 1027)
15) Kc Kasedah (24th October 2011, Twitter)
16) Lynnlaloy (24th October 2011, Twitter)
17) Baha (24th October 2011, 1043)
18) Alin Tan (24th October 2011, fesbuk)
19) Syafiq Elai (24th October 2011, office)
20) Rovin (24th October 2011, office)

dan lain lain di fesbuk, thanks bangat deh! gua appresiet!
lu orang memang terbs! sumpah terbs! walaupun gua hide kat fesbuk, tapi bila lu orang kat News Feed ade org wish gua, lu orang pun wish sekali, tu effort nama dia. gua salute lu orang!! thanks thankssss! (tak habis nak cakap thanks.)




teruskan santaiii :)




xoxo
dfanheartcore





1 comment:

Gen Mayhem said...

wahh ..siap ada date n time.. no problem dfan :)