19 October 2011

Tarikh Keramat setiap tahun.

gua benci tarikh tu.
tarikh tu sangat jahat bagi gua.
gua tak pernah rasa gembira.
orang yang gua syg, yg paling syg selalu takde disisi gua time tu.

gua rasa mcm nak skip tarikh tu
kalau boleh kan best?

gua harap sgt tahun ni gua happy dengan tarikh tu.
tapi ternyata, memang tak.
gua nak larii!
nak lari jauh jauh dan jauh.
gua dah muak,
muak duduk dunia ni!

tolong lah kasi gua jalan
biar gua boleh skip benda bodoh ni!

gua plan something in tarikh tersebut
tapi benda tu gua simpan dalam hati.
tade org tau
dan takkan ada orang tau.

lu rileks je
bukan gua tak hargai apa yang lu orang kasi
tapi pada gua.
apa yang gua lalui,
gua pedih.
perit kot.
so, gua rasa biar gua lari je.


haa?
apa dia?
lari tak menyelesaikan masalah?
habis? lu nak suruh gua duduk?
lagi tak dpat jalan keluar.














santaiiii







dfanheartcore@yahoo.com



No comments: