16 November 2011

Dulu dulu dah habis.

dah lama aku tak update kat sini. semua sebab busy sangat dengan duty harian gua. tambahan pula, gua memang tak ada tenet kat ruma. agak tepu sebenanye. tapi tahan je lah.

life aku? macam ni je lah. aku tipu kalau aku tak menangis. aku ada jugak menangis melalak.lagi lagi 2 minggu ni. keje nak touching je. biasa lah bulan mengambang.

makin lama, aku rasa aku makin sunyi. tak. aku tak lost. aku ada bf. yg mana sgt baik kat aku dan sgt manjakan aku. aku tetap ada kawan kawan. even kawan aku tak salu balik ruma. tu jadi aku tepu hari hari tidur sengsorang. agak sedih lah. jadi terlalu sedih mcm cite bersamamu atau jejak kasih, sebab aku demam. aku tak tau. aku demam tetibe. teruk. lama. tapi sebab kene sound dgn boss banyak kali mc, aku gagahkan diri nak pegi kerja. bila balik aku jadi lemah, aku tidur, tengah malam bangun, nangis. sbb terlalu lemah badan aku ni. aku rindu org jaga aku masa aku sakit. aku rindu benda benda tu.

erm, benda dah lepas. tipu lah aku cakap aku tak syg. masih syg cuma aku tau aku tak akan dengan dia. so, aku biarkan je lah. tapi bila tgh demam2 ni, sakit2 ni, aku jadi sedih, dan perlukan seseorang. tak de org tau aku nangis hari hari ke, mana ada org tau. kalau housemate aku kat rumah baru aku rasa gelak. hidup aku sekarang ni kekurangan tawa gelak yang teramat. aku rindu gelak kuat kuat, gelak tak ingat dunia. aku rindu aku yang dulu. happy. aku yg skang dah ke arah ke-serius-an. sbbnya aku taktau nak melawak dengan siapa. tu yg jadi sampai baca bbm broadcast soalan bocor SPM tu sampai meleleh air mata.


mana dfan yang dulu? mana mana mana?














dfanheartcore




No comments: