18 November 2011

kalau

kalau aku jadi kahwin dulu entah entah sekarang dah ada anak dah kan? takpun tengah pregnant lagi. kalau aku jadi kahwin dulu mesti aku happy skang ni. tak yah risau benda2 lain.

aku rindu. erm. kadang kadang aku rindu. bila tengok org kawin, bila tengok orang ada anak. aku rindu. :(

entahlah, aku berserah je skang ni hidup aku. aku takut nak taruh harapan tinggi tinggi pd sapa2. aku tanak amek risiko mengharap dan kemudian sakit lagi. aku taknak. aku benci mengharap. aku penat menangis. kalau diberi pilihan, aku tanak ada perasaan cinta kat seseorang tu. biar peraasan cinta aku ni hanya untuk Allah dan family serta kawan kawan shj. aku tanak sakit lagi. aku penat! penat sgt sgt. bekorban utk seseorang kemudian dikecewakan. ahhh!

biar lah. tu semua dah lepas. aku redha. aku terima semuanya ni.

Tuhan je tau macam mana aku seksa jiwa aku sekarang ni.








dfanheartcore.-