21 November 2011

Rebound keep bouncing.

mungkin aku ni mmg layak dijadikan tempat rebound aja. maksudnya, nak lupakan seseorang orang tu akan datang kat aku. dan meminta aku untuk layan mereka dengan baik. urghh! mangsanya aku. aku bukan kau, bukan mak kau, bukan jiran kau. aku tau tak.

air mata aku dah takde stok dah nak keluar. sakit memang sakit. haihh. tapi aku hanya mampu utk pendam aja. tak mampu untuk cakap apa apa. aku hanya nak tengok orang lain happy. kenapa aku terlalu pk kan perasaan orang dari diri aku sendiri?

ahhh! aku tak boleh jadi selfish. tapi ni bukan selfish. kalau bukan aku then siapa nak pk pasaan aku ni? siapa? siapaa????????

aku rindu perasaan aku dulu. skang aku dah takde pasaan tu. mcm mana ni. aku sendiri pernah bilang yang perasaan tu tak boleh dipaksa. tapi? aku mcm nak memaksa perasaan aku sendiri.

dipan! kau better chill, santai aja. benda kau ikhlas, kau akan dapat pulangan. kan?
sabar dipan, sabar. sampai bila tak tau. redha je lah.









dfanheartcore.-




No comments: