28 November 2011

ter-KLMJ.

aku tak sengaja. seriously aku tak sengaja. aku ingat aku dah boleh dah. rupa2nya tak boleh. -.-" aku susah untuk lepaskan seseorang yang pernah aku cinta. tapi aku senang dapat peganti dorang. tapi belum tentu peganti tu, akan dapat cinta aku. mungkin tempat aku hilangkan duka aku. kan?

jahat sungguh aku.

tadi aku download full album monument monument. aku teringin nak dengar. dah lama tak terdengar. ade satu lagu first lagu MAA kasi kat aku pada awal perkenalan kitorang. aku tak pernah hafal lagu tu. aku tak pernah bukak lirik. tapi aku dengar hari hari. dan dia jugak bukak kat dalam kete, kat rumah dari komputer. dan aku pun sama. mana2 aku pergi dulu lagu tu yang jadi peneman aku.

tadi aku bukak lirik salah satu lagu tu. ya Allah. bergenang air mata aku. tunggu masa nak jatuh. untung lah kat ofis. aku cuba untuk tak melayan perasaan aku. mcm yang EM kasi tau. tapi, aku tak boleh. aku akui, aku terlalu rindu kan MAA. -.-" mungkin sebab lama sangat kot aku hidup dengan dia. aku tak pernah lama dengan lelaki mcm gitu. aku sumpah sampai bila bila pun, dia lah jadi yang terbaik untuk diri aku. aku rindu MAA.

tamat cerita MAA.


D, aku pun dah getting better. tapi, still, aku akan teringat kan dia. tapi aku mampu kawal emosi aku. mungkin aku tukar pemikiran positive aku kepada negative kot. tu aku tak pk sangat tu. tapi aku rindu dia. kadang kadang aku rasa bodoh. sebab aku tak nampak apa kelebihan Si D tu pada aku. pada aku, layanan dia tak setanding MAA. tak pernah setanding. sikit pun tak. tapi aku boleh syg dia mcm gini. aku ni pelik pelik lah. patut lah kena maki je dengan kawan kawan -.-" takpe lah. aku dah tukar perspektif aku pada dia. dia tak jahat. tapi kehidupan seorang dancer memang mcm gitu. so, aku blah. sebab aku mmg tak boleh terima lifestyle mcm gitu. dari terus makan diri. baiklah aku ubatkan diri aku. kan?

tamat cerita D.


lelaki datang dan pergi. aku tak pernah pulak tersangkut dengen siapa siapa secara jujurnya masa aku dengan D. ade pun, main main. (kejam betul. sebab tu kena. padan muka lu dipan!) tapi aku rasa. aku tak tau apa aku rasa. kenangan awal perkenalan aku dengan dia, sangat kelakar. aku ingat lagi, pertama kali aku pergi jumpa dia, aku keluar rumah, naik motor pukul 1pagi. tapi tak tau jalan pergi tempat dia salu lepak. credit takde, buat call-me-back. hahaha. gila kan? sebab masa tu aku bosan. tapi itu dah lama. sebelum puasa kalau tak salah. lepas tu terus tak berapa nak contact sangat. biasa lah aku ni kan. then, semua terjadi bila aku nak sangat pergi gegey fest. bukan sebab dia. tapi sebab mmg nak pergi. lepas tu, start dari hari tu, kerap juga lah contact. tak berapa kerap sangat sebenanye. start kerap kontak bebaru lagi.

ada lah sikit kelakar dia. tapi tak perlu lak naip kat sini. penat jugak kaedahnya. yang penting, MONDAY. semalam. :) aku cuti kan. pagi pagi buta, pukul 4 pagi amek dia kat rumah. then tunggu dia sampai pukul 5pagi. then dia bawak moto aku pergi wangsa maju. semata mata nak lepak. -.-" gila kan. sampai pukul 7 ke 8 tak tau. --" then bergurau gurau, ape sume. then, POM! --" aku suka dia. :) itu je. bila aku dengan dia, aku lupa D. tapi perbualan semalam antara aku dengan dia, buat aku KLMJ yang berlebihan pasal MAA. aduh. MAA ni, mana je aku pergi, dgn siapa je aku keluar, semua dia nak nyebok dalam palotak aku ni.

EM, aku rasa, kalau lama lagi aku kawan dengan kau, kompem aku game over! dan aku takut tu. so, aku kawal je pasaan aku pada kau. sebab aku malas nak pk dah. -.-" tapi kau sweet. walaupun kau poyo. and and, kau wangi! -.-"

tamat cerita EM.


dipan! lu ni pahal? EI lu tanak cerita ke?

sebenanyer, takde cerita aku dengan EI. sebab dia busy dengan hal dia. yang teramat sangat. dan kadang2 tak call, tak msg. so, aku pun tak tau nak cerita apa. okbai.










santaiiiiiiii laju laju!






dfanheartcore










No comments: