16 August 2011

Well, here I am.

17August2011

bersamaan dengan hari ke 17 dalam Bulan Ramadhan :)


errr.
hati aku masih begini?
haa? apa dia?
macam mana? macam gini lah.
kosong, empty.
eceh. poyo je aku.
hahaha. tapi memang betul la.
ala, chill lah.
masanya belum tiba kot dfan.
sabar dfan, sabarr.

okay.
ape yang aku nak story the-mory ni,
alhamdulillah,
aku dapat pangkat Recruitment Consultant sudah.
Even within this 2months aku kene belajar banyak
tapi takpe.
ni apa yang aku nak.
ni apa yang aku idamkan.
ni aja yang boleh buat aku happy.
Alhamdulillah :D

Oh, well.
aku sekarang tengah work on my life.
aku dah plan baekkkk punya untuk life aku.
hehe.

Sabar ye, Mother.
adik akan buktikan yang adik boleh :D






ermm,
hihik.
malu ler nak cakap.
eh, taktak.
malu la nak tanyaaa..
ada tak kat sini sesiapa yang single?
and, da get ready nak kawen
ahahahahah!
**desperate gilaaa!**
okay, kawan kawan, itu hanya gurauan semata mata okay.
harap maklum ya.


eh,
lagi satu, korang korang yang pakai twitter,
boleh lah follow aku ya.
nama aku kat twitter = dfnheartcore

Trimas kawan.


Oh, last,last.
bagi sesiapa yang nak menjatuhkan AKU atau KAWAN aku,
lupakan aja.
pasal AKU dan KAWAN aku tak goyang lah.
tau kenapa?
sebab kau ni tak sehebat angin yang boleh goyangkan pokok.
haha
tapi kitorang bukan pokok lah.
cuma kitorang ni mungkin sejenis mamalia yang hidup....errr..
okay dfan. stop it. merepek dah!



Santaiiiii











dfanheartcore.

No comments: