25 August 2011

Hali hali pun Hali Laya!



Silamat Hari Laya
a.k.a
dalam bahasa Ibunda
Selamat Hari Raya.

Aku, bernama Diffansina binti Rabu,
number i/c 90****-01-***0
mengucapkan,
Salam Idulfitri kepada semua rakyat MALAYSIA
dan juga Singapura, dan Brunei (bajet ada kawan pat Brunei)
tak kesah la
di mana ceruk, celah mak bedah, mak senah, Kak peah pun korang berada
aku tetap nak ucapkan selamat Hari Raya lah.

Aku mintak mahap kepada semua orang
(terutamanya kepada pemabaca blog ni)
mana tau ade cerita atau ayat yang terkene tepat pulak kat lubang hidung korang kan
aku takde niat pun
tapi mungkin ada certain tu ada ah niat nak kondem orang
haha.
biasa lah
aku manusia biasa kan?
mintak maaf lah yer semua semua.

kepada manusia manusia, individu individu yang aku cakap
aku takkan maafkan kau, aku berdendam ke apa ke.
buat masa ni
aku mintak maaf la ye.
tapi tak tau ah lepas raya nanti
Hopefully hati aku ni makin membersih.
amin!

kepada manusia yang aku tak contact secara tetibe
tetibe lost contact
tetibe aku tak layan ke apa ke
aku mintak maaflah
kdg kdg emosi menguasai diri.
betul tak?
mahapp! :D

kepada individu yang rasa rasa aku tak maafkan dia
aku dah maafkan.
tapi mungkin aku tak boleh lupakan
tu aku tak cakap apa apa atau aku akan cakap aku susah maafkan orang.
tak tak. aku da maafkan
tapi, mengikut pendapat seorang ustaz,
kalau kita kata kita maafkan,
kita btau dia
then kita still nak ungkit
tu sbenanye kita tak maafkan lagi
so, better aku cakap kat diri aku sendiri
yang aku da maafkan. Tuhan aja tau kann?

kepada kawan kawan aku,
semua, kalau aku nak mention memang tertanggal gak ah jari jemari ku yang runcing ni
hahahahah.
aku sayang korang semua. serious.
even percentage korang dlm diri aku hanya 0.0000000000000001,
syg aku pada korang tetap ada. okayy?
kira kalau korang eksiden aku tetap concern ah. hehe

aku harap,
pas raya ni, hidup aku lagi stabil
lagi murah rezeki
insyaALLAH kan?
:)







santai sambil main bunga api kat tepi corner









dfanheartcore

No comments: