22 August 2011

Setahun

23rd August 2011.

hari ke dua puloh tiga berpuasa.
hari yang menggenapkan setahun aku break dengan MAA.
tapi, aku taktau kenapa.
aku masih dapat merasakan dia ada.
aku rasa macam baru semalam aku break dgn dia.
setahun.
bukan senang aku nak survive setahun
tak senang.
sangat susah.


"Sy rindu awak. Rindu nak selimutkan awak. Rindu nak peluk dan cium awak sebelum awak tidur. Setiap jam saya akan masuk bilik cek selimut awak. Saya betulkan selimut kalau kaki awak terkeluar-keluar. Saya selalu tengok awak mengigau. Kadang kadang awak cakap sorang sorang. Saya terus peluk awaK. Saya rindukan awak."
**msg 18 September 2010**


Tak ada apa yang aku nak cakap kan.
Perasaan ni mmg tak boleh diucap dengan kata kata
Tuhan aja tau.
Semua orang marah aku
sebab aku masih tak move on
tapi dorang tak tau mcm mana kuat nya perasaan aku pada dia.
macam mana dalamnya cinta aku pada dia.
Dia first love aku.
dan sampai bila bila, dia akan jadi first love aku.
sampai bila bila.

11December2010
Tarikh yang sepatutnya menjadi Hari Bahagia antara aku dgn dia.
tapi,
semua musnah.
mungkin tak ada jodoh.
mungkin Tuhan nak tunjuk yang jodoh aku memang bukan dengan dia.
Tarikh tu jadi tarikh keramat antara aku dengan dia.
yang tinggal hanya barang2 persiapan Hari Bahagia tersebut.

Aku terima semua ni.
aku maafkan dia.
tapi untuk lupakan dia,
mustahil.
walaupun dia dah ada peganti diri aku.






Awak,
saya rindu awak setengah mati pada awak.
saya rindu nak gelak gelak dengan awak
rindu nak jadi budak kecik depan awak.
rindu nak makan dengan awak
rindu nak kene marah dengan awak.
saya rindukan semua.
semua tentang kita.
Saya harap awak happy.
awak bahagia dengan dia.
saya bukan untuk awak.

MAA. I will always love you.



















dfanheartcore.

No comments: