17 August 2011

LIAR.

LIAR bermaksud penipu.
bukan liar (sosial). harap maklum

Kejadian berlaku pada diri aku ni betul betul kasi aku sedar
kasi mata aku terbukak luas.
Ya Allah.
kenapa aku tak boleh bezakan?




Kau gampang.
Sumpah gampang.

Lu bilang lu sayang gua bagai.
sebenanye lu takut lu sorang
lu dah tau rupa lu memang out,
tu yg lu mcm takut kan kalau gua blah
lu tade orang nak.
weh kiwak,
lu dengar sini.
gua bukan stok PEREMPUAN SIMPANAN.
gua ada perasaan lah cibai.
lu ingat gua patung?
lu tak rasa sekarang kan?
lu tunggu. lu tau KARMA?
haa, tak tau lu pegi google translate okay.
lu rileks je.
gua tak doa.
tapi tu haa, kat ATAS tu MAHA ADIL.
Dunia ni berputar atas paksi
bukan atas jalan raya acik kau.
kau kene ingat
apa kau buat, kau akan dapat.

gua taknak kutuk banyak ah.
gua tak suka kutuk2 orang
gua tak sentuh lu, lu jangan sentuh gua.
tapi skang lu dah sentuh gua.
gua pantang.
gua tak kejam
gua takde bunuh2, bantai2.
kalau nak boleh je. tapi gua pk mak bapak lu.
gua takde mandrem2, jampi2.
kalau nak boleh je. takut lu merana. gua masuk neraka.
so, gua tak pakai jalan JAHAT.
gua pakai jalan BAIK.
gua pakai ALLAH. sbb ALLAH tu MAHA ADIL, MAHA MENDENGAR.


lu jangan pk lu akan terlepas lah.
gua nak tengok sejauh mana lu boleh pergi.
seteruk2 lelaki lain,
dorang kasi tau dorang ade gf.
dari lu?
lu ingat gua kesah betina tu ex lu ke, gf lu ke.
tapi da berSAYANG bagai. buat gua panas lah cite dia.
sikit lu tak bilang kan?
gua da cakap awal awal.
gua PANTANG orang tipu gua.
lu nak cakap gua kat belakang tu mampos lu.
tapi lu tipu gua, tu SILAP ah.






lu rileks one corner,
tunggu petir datang sambar lu kasi hangus.
kasi jadi abuk.
so, lu dengan lu punya BETINA BETINA boleh pegi neraka.






lu santai eh.


ingat, KARMA.











dfanheartcore.

No comments: