09 August 2011

Hari-hari berikutnya.

10August2011.

Hari ke sepuloh di Bulan Ramadhan.

Jumaat itu hari aku balik JB.
Ya Allah!
Jakun gila aku, Sumpah JAKUN.
Tengok JB ada flyover baru.
dandan update kat twitter.
HAHA!

Bila aku balik JB,
Rasa hati aku penuh aja.
Berbunga bunga.
bila aku balik KL aku jadi mcm kosong balik.

Johor Bahru,
tempat dijatuh lagi dikenang
apatah lagi tempat membesar.
Hujan emas di negeri orang
Hujan batu di negeri sendiri
Lebih baik di negeri sendiri.
*amboii, bukan main peribahasa lagi aku, bahasa jiwa bangsa*
haha.
ape lah aku nak citer sebenanyer ni?
apapelah. JB tetap dope!


Mencari cinta?
haha.
dah penat.
asyik carik aja.
sampai dah tak tau kat mana nak carik lagi.
dalam almari sudah,
dalam peti ais sudah,
dekat dapur dah,
dalam lubang jamban sudah.
merata rata.
tapi tak jumpa jugak cinta tu.
dia balik kampung nak raya kot.
HAHA!
tengok orang lain jeles aja ade nak syg menyayang.
aku nak jugak. tp tu lah.
jodoh aku tak sampai lagi dari langit.

apapun,
thanks to Aidil.
Aidil ni merangkap Kawan/Kawan baik/Teman/Sahabat/Rakan/Scandal/Boyfriend/Girlfriend/laki/bini/adik/musuh, semualah.
**Nasib kau ada. kalau tak, besepah jugak aku nii -.-" Sayang kau lah, bodoh!**
Mamat ni lah tahan aja dengan perangai aku
aku lapa tengah malam bawak p makan.
aku pening nak demam bawakkan aku panadol
dia jaga aku lah.
tapi hanya sekadar kawan.
dan kami telah berjanji serta berikrar bahawa kami hanya akan berkawan.
:D
Trimas yangg.

To U.N.H
aku sayang kau.
syg sgt.
i mean like, aku da lama tak rasa benda fall-in-love.
tapi sayang, kau da ada gf.
aku tak smpai hati nak sakitkan gf kau.
aku taknak jadi number 2 kalau gf kau tak tau pasal aku.
sbb aku perempuan.
aku tau mcm mana rasa sakit tuu
maafkan aku. kalau kau tak boleh buat keputusan, biar aku yang buat.
aku taknak kacau kau lagi.
sorry.
even aku rindu kau. aku syg kau. kbai!

Okay,
setel sesi luahan hati jantung bagai.
sebenanyer aku kat office ni mengantuk gila babs.
tu aku mengupdate blog.


kronik sial aku punyer ngantuk.

oh, btw,
aku buat kuih :DD
*muka penuh kebanggaan didada*

1 comment:

zariq said...

dpang..dari ko ngntuk meh ajar aku mcm ne nk touch up blog ni..baru buat dol..plisshhhh