30 May 2010

I love my life.

saya suka hidup saya. saya ada family saya, saya ada si dia saya, saya ada kawan kawan saya. mereka adalah hidup saya :) sampai bila2. sebab mereka ikhlas sayang saya. saya pun begitu.hehe.

-> entah kenapa aku rase tibe2 happy. maybe sbb sinar baru aku da datang kot.hehe.aku ade kucing baru.tapi name die tetap nemo sbb perangai nak dkt same.manje gile! heheh :D erm. ok. sebenarnye aku tak tau nak update ape kat blog ni. yg pastinya aku tak sabar nak balik ke KL ni. kerinduan mendadak seh!(ayat mase tingkatan 1) aku rase rindu plk zaman sekolah. hehe. teringat kebodohan kebodohan time sekolah. mcm2 hal. kalau nak tulis kat blog ni mmg penuh laa kan kenangan silam. bukan ape. sekolah teknik aku nk buat reunion.tapi rm70.plus, aku malas lah nak involve.sbb aku tak kenal pun bdk2 yg buat reunion tu.just tau tau gitu je.hehe. ape pun, aku rindu semua sekolah aku.total ade 6.

-darjah 1 dan 2 - sk (P) bandar tinggi jb.
-darjah 3 dan 4 - sk tampoi 2.
-darjah 5 dan 6 - sk bandar uda 2.
-tingkatan 1 - smk taman impian emas.
-tingkatan 2 dan 3 - smk bandar baru uda.
-tingkatan 4 dan 5 - sm teknik perdagangan jb.

haaa, banyak kan sekolah aku. haha. nanti ade mase aku cerita lah kenakalan aku mase sekolah.hehehe.kucing aku dah mengiau dah :DD

No comments: