09 May 2010

Sayang.

Kejadian pertama.
A - "ade msn atau ym tak"
B - "ade ade. nah amek ni. bla bla bla @hotmail.com

Kejadian kedua.
A - "i tunggu u kot. i mcm duduk jer depan computer ni kan"
B - "sorry lah. smlm i balik da lambat. then umi bising2. i terus naik atas kat bilik"
A - "ok la. kalau mcm tu, u amek no i. nt kalau u nak on9 u btau lah i.

Kejadian ketiga.
A - "aik?kate takde credit?"
B - "hehe. baru topap ni."
A - "oh ok. tgh buat apa tu?"
B - "tgh cabut uban umi ni. hehe"
A - "oh yeke. auntie banyak uban ye auntiee.."

Kejadian keempat.
B - "catat record! 56 minit. lagi 4 minit jer nak cukup 1jam"


Ade banyak lagi kejadian kejadian yang terjadi. dulu, kini dan seterusnya. Semua kejadian, tak kire best ker, tak best ker aku akan ingat. sampai hujung nyawa aku. si A ni dah bagi aku kebahagiaan,keceriaan, kesinaran, dan semua la yang ade ke........-an. hehe :) sbb tu, walaupun gado mcm mane skalipon, hati aku ni tetap kat dier sorang jer. gedik die, manje die, ngade2 die, menyampah die, sume lah.dah sebati dgn aku. aku cume ade die. die dan die. :) walaupun ensem/baik/berbudi bahasa/lemah lembut mcm mane pon lelaki yang datang dalam hidup aku, aku akan tetap pilih die. kadang2 rase geram sgt sgt kat dier ni. rase mcm nak baling dari tingkat 16, kdg2 rase nak langgar pakai kereta kuda, kdg2 rase nak tumbuk muke die kasi pecah, kdg2 nak terajang die smpai koma. tapi sbb ade perasaan geram kat dier tu la aku masih sygkan die smpai skang ni :)

jiwang?
p lah mampos.hehe. aku mmg jiwang. jiwang jiwang aku pon kat orang yg aku syg. plus, ni blog aku. taknak jiwang takyah bace. hehe :DD

untuk En.MAA, aku sayang kau lah bodoh.kau je buat2 tak paham.pukemak!!babi!!FAK OFF.
muahs! xD

No comments: