18 May 2010

Air Bandung

Bandung best.RIOT.first time aku naik kapal terbang.pergh!takot sial!nak nak mase die langgar awan.giler mencabar.fak giler la time tu.rase mcm nak patah balik jer. bandung sejuk.dan aku sakit tekak sehari sebelum balik.nsb baik. haha. smpai jb jer demam2 kuku. ady demam terus.-.-"pegi bane plk tak blh masuk.tiket takde. hahaha.

mcm mane nak cerita eh? takyah cerita la ek?haha.
nnti la senang2 lenang saya masukkan gambar.dan kasi review sikit ttg gamba tu.

ape yg penting,
thanx to:- AdyAzrulAyub, auntie n uncle, umi n abah, En.Maryapan, Irvine dan rakan, Wisma Nova, Teksi, Pkcik bawak beca, Nasik Goreng. hehe :)

skang ni aku kat jb. ady baru balik. aku rindukan die skang ni. salu hari2 muke die je aku ngadap.:( skang tak lagi dah. aderhhh-.-" cepat lah balik kl......

No comments: