04 May 2010

Macam macam.

manusia. mcm mcm jenis manusia ada dalam dunia ni.

situasi 1.
-A berkata "B, aku bukan ape, tapi aku tak suke ko sbb aku banyak sgt dgr citer pasal ko dari C. Macam macam dia cakap pasal ko B. sbb tu aku mmg benci, menyampah dgn ko."
[ Sapa yang cucuk sape skang ni? B atau C?]

situasi 2.
-B berkata "aku bengang betul dgn C tu. die backstabb aku sial! Babi punyer C!!"
[B mula marah pada C]

situasi 3.
-C berkata "Ya Allah B, mana ada aku cakap mcm tu.. aku just cakap aku cakap kat die aku touching je dgn ko,B. die yang pk lain.. aku tak penah cakap belakang pasal ko B. betull.."
[apa dah jadi?]

situasi 4.
-A berkata. "Maybe aku sala paham la kot, B. tapi aku rase mmg die ade mase aku cakap pasal itu dan ini."
[jgn percaya dah.]

A jahat? aku tak boleh jawab bende tu. sbb aku pon tak kenal A. hehe.. tapi pk la sendiri. tak payah la LAGAKAN org. tak elok DOL!
buat ape ko laga laga kan orang? takde gunanya. What goes around comes around.

No comments: