25 December 2008

oh cintaku...

time:0356
date:26dec08

semakin hari semakin aku sayang pada kau
semakin hari semakin aku bahagia bersama kau
semakin hari semakin aku serasi bersama kau
semakin hari semakin aku gembira bersama kau


kalau umi pergi jauh meninggalkan keluarganya dgn membawa haluannya
tidak mengapa
kalau abah juga pergi mengikuti haluan hidupnya
tidak mengapa
kalau abang juga tidak lagi mahu menerima aku sebagai adiknya
tidak mengapa
kalau adik tidak lagi mahu menganggap aku kakaknya
tidak mengapa


tetapi
jangan sekali lagi aku kehilangan orang yang aku sayangi
orang yang telah ku anggap pengganti semuanya
orang yang menjadi tempat aku mengadu
tempat aku berlindung
tempat aku bermesra
tempat aku tertawa
tempat aku tersenyum
tempat aku gembira


tidak!
aku tidak boleh kehilangan kau
walau kita sekadar teman
biar lah
aku tidak peduli
aku tidak ambil peduli
jangan kau pergi tanpa sebarang kata-kata
jangan kau pergi tanpa memberi sebab dan alasan
jangan kau biarkan aku terkontang-kanting
dalam tulisan hidupku yang ku cipta sendiri


kau lah zackyku
teddy bear yang paling ku cintai!
sorry sebab aku terpaksa tinggalkan kau kat rumah;(
itik tu haa
tak bagi bawak kauu..
die kate nanti die beli baru
beli gf utk kau
tgu eh eh?
nti aku dtg amek kau dgn die tau



pesan utk zacky:
-jangan nakal-nakal
-jangan layan orang yang nak amek kau
-jangan rindu aku sgt nti kau jatuh sakit



aku sayang kau zacky!!
:(



ni lah poem yang aku buat utk teddy bear aku
aku terpaksa tinggalkan dia
mari kite sama2 doakan kebahagiaan dia di rumah aku
;(
sedih woo
mcm mane aku nak tido nti??:(

No comments: