16 December 2008

DEATH SQUAD FAMILY

loc; KJ,FAREZZ,CC (st), nn ONE CAFE,,
time; friday nite 'till sunday evening,
date; 12dec08 - 14dec08





This is my family
Love u guys much babee!
gamba yg bawah tu b4 pegi gig..
dpn ST kan kan? dah kumpul ramai2
pastuh amek gamba b4 gerak
mase tgh jalan ke busstop, nmpak pulak bas
haha
sume berlari mcm kambing kuar kandang!
korang la, aku tak
hahha
dlm bas tu,, mmg kite je yg penuhkan
hahah
rindu sehh
then, gmba yg atas tuu
b4 naik tren
memey kot yg mule dulu nak amek gambaa
haha
org keliling tgok jerr
mane taknyer, ramai nak mamposs
hahah
then, naik tren, ramai2
then trn tren hujan
rilek dpn burger king tgu omar ngn congo
sume tgokk je
ape? ingat kite black metal ker?
hahah
then bergerak beramai2 ke one cafe
sampai ke one cafe,, ape lagi
ketemu dgn budak2 lain..
budak2 wangsa maju
makin lah kecohh
rindu sehhh..
wanRURU!! ko amek gamba aku sikit sgt laa
hahah
then bile gig dah mule naik atas.
tapi kene beratur mcm pundek..
ana for craig da main daaa
aku pun ape lagi, naik lincah2,, letak beg kat cim
trs masuk pit
tak agak2..
hahahha
time aku tgh mengamuk tgh2 gig,,
fiq n wanruru ade disisi aku
aku syg korang wehh
thanx sbb rileks kan aku
n bagi aku tenang dgn TIGER BEER!!
haha
sedap wehh beer
tapi aku nak brenti laa
ITIK!! I nak berenti minum laaa
i tak same cm pompan lain ok!!
grrrr:D
kesimpulannyer;; aku mmg sayang family DS aku! syg itik aku!
haha;)

No comments: