18 December 2008

my lil silly dayy

time:1404
date:19dec08
pagi2 lagu pure from blood da berkumandang
grrr.. kejut timee!
aku pun call la die dgn harapan die akan bgn
mmg bgn ponn
haha
tapi die cakap pkl 10 la mandi
gile nye olang!
mau kne tilajang ka pacikk?
haha
then aku pakse die mandi
die kate ok
aku sambung tido
aku tau die takkan mandi punyer
jpg kalau die complain lambat siap die
aku tajang perut die yg munciitt tuu
ahah
then,, tetibe sedap2 ak tido lagu untill the end plk ..
tau la aku bahawa die yg call
hehe
aku pun sengeh japp
then angkat phone la..
then ape nta die membebel aku kureng pasti
terluper/temamai/terberangan sebentar
hahhaha
then die anta msg kot
ntah2 aku lupe la jalan citernyer
(pagi2 mmg aku takkan ingat sgt pe yg berlaku)
pastuh aku da ta blh tido da
ishh
aku pun msg la die
sambil tu aku dgr lgu malique track12
"jgn kau bimbang syg,,dimana ku berada,,
dgn siapa ku bersama,,jgn kau bimbang ku tetap kau yg punya"
suke gile aku lagu tu
gile pun tak suke lagu tu mcm mana aku suke
hahahha
then die call
nak p solat jumaat
bgs la
senakal2 die ade jugak baiknyer
ahahha
oii u!! i tk sweet talk ok!
bengongg...
suke ckp i sweet talkk
pastu buat2 tak percaye i cakap
tajang mau kaa?
hahahhaha
da la muncit
cover perut
pstuh ayat pelik2
ishhh
ta sedar diri plk tuu
hahahhahah
i'm starting to happy with my life
pls,, dont destroy it again nn again
i love him but i still in confuse.
nn aku suke kite mcm sekarang,
happy,,
takyah cover2
tade nak jiwang2/jiwa2,,
best!! i love the way u treat me,,
nn i hope these will lasts=)

No comments: