11 December 2008

Hari hari berlalu...

huaa.. lagi beberapa jam aku akan berangkat ke KL.owah!
rindunyer
huahua
erm. tak sabar nak lalui perjalanan yg akan meninggalkan kenangan besok!
nn.. tak sabar nak jumpe itik yg gumukk ituu..
ya,, i love him
love him more, but juz like a brother of mine.
eventhou i know i love himm more nn moree,,
but, i know i'm not ready fer it.
LOVE? FEELING? SPECIAL FEELING? naahh,,
but i really want to meet him.
haha
aku nak tajang diee.. yeee... die salu pertikaikan kemampuan aku utk tajang die..
hey,,,pacikk,, ni dfan laa.. huuu
erm..
aku tak sabar jugak nk jumpe wanRURU a.k.a pacikk RURU.. huaa.. lame tak jumpe die..
rindu wooo
die tu gay partner akuu...
tapi mase aku broke up die tade disisi aku
pasal... die da rajin kerja!!:D
so, aku tak kesah kalau die bz sampai ta reply msg aku.
psl aku tau he's trying to be 'a people'
yeyy!! ni lahh pacik RURU akuuu
aku syg ko wehhh
nti aku jumpe ko, aku rogol ko
tgu jer
hahhaha,,!
erm.. aku ta sabar juge nak jumpe band indon KILLING ME INSIDE!
owahh
mereka ganteng banget dehh.. ahaha,,
nak bergambar dgn mereka
tapi,,,, aku rase cm tade mood mau moshhie mosheee laa.
pesal nta nta
tempat orang kott.. eheks
tgok mood lerrr=)

aku akan jadikan 2hari di KL ni sbg kngn terindah dgn teman2 ku
nn,,kenangan termanis buat aku ktike tajang itik aku tuhh
huahuahuahua!!

No comments: