17 December 2008

mulakan harimu dgn senyuman

time:0915
date:18dec08
haha
poyo je ayat aku en en
ni ari aku kene bangun pagi
haha
kejut si itik yg gumuk tuh ahh
da la smlm bgn lambat!
trs tak pegi keje
ikot suke je en u ni?
tapak kang baru tau!!
huhhh
pagi2 ni aku bangun dgn agak2 mamai sikit laa
trs masuk toilet
buat apa yg patut
then baring
then senyum
hahah
giler2
pastuh nak buat2 tido tak blh dah
trn la bawah
pegi reply komen kat myspace yg berhari2 tak reply
haha
pemalas gile aku!
haha
pastuh edit blog lagii=)
oiii pacikk muk
i rindu u ok!
rindu nak tajang u
(walaupun tak penah buat mcmtuu)
ahhaha

to; 'sesiapa yg berkenaan'
back off! aku tak perlukan kau la bodo
kau ingat aku heran?
ko letak la sejuta sekalipon gamba minah kau tu
aku dulik ape
haha
bulu roma aku satu pun tak gugur!!
haha
ko layak mati kene lnggar ngn lori babi je
suke mainkan pasaan org
bodo
tade belaja punyer org!
ahhahah

No comments: