23 August 2009

Yesterday was Wonderful!


GLORY GLORY MAN UTD

i'm so happy.. :D semalam MAN U menang! GOSH!! 5-0 ok!!! aku pegi tgk pat umah ady.. hehe.. nn it was like so kecoh.! (biasalah pompan tgok bola) ahahaha.. then, i bet mmg 5-0 tau.. he didnt believe me.. than betul2 5-0.. haha.. masin mulut aku!!! ahahahah... smlm buka betul2 kronik siaa.. malu2 punyer pasal.. ahahhah... segan nak makan byk2 dpan family die.. even dah 2 kali jumpe mak die.. tapi still segan.. aku ni kan pemalu org nyer.. ape pun, his family are all nice :DD thanx auntie!!


then lepas tgok bola tu ingat nak terus balik.. tapi mmbe die call.. ajak isao sisha kat andalus.. hehe.. mule2 die tanyer aku nak ikot ker? aku kate lah nak.. then die call sape ntah tanyer sape ade.. pastuh die tanyer lagi nak ikot ker u? haha.. then aku cakap u nak bawak i ke? (sebenanye dalam hati, aku nak ikot lahh!!!)finally die bawak aku jugak:DD


makanan kat situ mahal2.. al-maklumlah.. 2-2 tgh sengkek.. last2 beli 1 air share. wahhh.. giler krons siaa.. :DD tapi takper.. aku tak kesah.. as long as aku berada di sisi die, tu da memadai (cett!!! ayat aku mcm siak jer!!)


smlm ade amek gamba pakai iphone die yg baru beetulkan tu.. tapi dgn penuh kepandaian di dada, ape bende ntah die bikin sampai gamba tuh hilang sumer.. mangkukss.. haaiihh... yang ade gambar die tgh happy.. time ni tgh tgok bola. hahah.. aku snap pakai hp MURAH aku jer.. hahaha
horror tak?? hahahah
jgn nitemare sudah!!!
syg u lah gilerrrr

No comments: