12 August 2009

LisSyafique :)

1. Anda rasa anda hot?
tak hot langsung! Cold ade lah. hehe

2.Upload foto kegemaran anda.
takde gamba uh. sbb lappy org

3. Mengapa anda suka foto ini?
durgh!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
can't remember.long long time ago. haha. dah lame dah mengidam nak makan pizza tapi tak kesampaian sbb si dia dah takde :(

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Franklin - Paramore

6.Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Bace blog org lain

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
dyan. name ni dia sorang je yg pgl. :(

8. Tag lagi 6 orang.
1)Did
2)Tieta
3)kinkin
4)bb ainaa
5)puthree
6)Tun Jia

9.Sape no 1 bagi anda?Dialah di hati.
Speaker kesayangan aku. hehe

10.Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
Mr Arin dia lah. hehe

11. Katakan sesuatu berkenaan dengan orang no 5.
Terbs!

12. No 4.
bb Ainaa.Gorg:D

13. Siape orang no 2?
Name die Tieta. Kecik je orgnyer even lagi tua dari aku. huahua:))

14. Bagi pesanan kepada orangg no 6.
Keep smiling!miss ya!

5 comments:

BB ainaa said...

LMFAO , youu tagg i ? thanks thanks ! sayangg youu sis . youu more more gorgeouss than me lahh . adore gilaa samaa youu ohh , bilaa lahh kitaa dapat meet en ? HEE i na copy letakk kt blogg i bolehh ? HEE

TieTa said...

wah ak pn ade gk.
thx dfan.. :D
wei lame xjumpe kau.
windu la.
hukhukhuk

PUTHREE BEN said...

thank you :) hehe

dfan heartcore said...

bb ainaa : boleh aja. letak lah :)

tieta : aah dohh.. aku pun rindu ko! bila nak kuar? karok jom! hahahaha

puthree : most welcome :)

Tun Jia said...

Dfan! Nama aku di tag lah. Mcm mana nak buat? Copt paste je eh? Hihih. :D