02 February 2011

Things happened.

Tanggal 2Februari2011.

Kereta berpusu pusu ke destinasi masing masing
Hujan lebat turun dengan tiba tiba.
Luas terbentang Lebuhraya Johor Bahru.
Tiba tiba ternampak bende kecik bergerak gerak di kiri lebuhraya.
Haa, itu aku!

Best semalam ride sorang sorang dari rumah ke Bandar Baru Uda, JB.
Dan kemudian meneruskan perjalanan dari Bandar Baru Uda, JB
ke Bandaraya Johor Bahru berdua pula iaitu bersama Amytuanputerii.

Walaupun malam.
kena kacau dengan mat mat rempit yang tak ada sivik.
tapi aku peduli apa!
Aku tetap juga gagah mengayuh basikal Fauzan Noor.
Terima Kasih kerana memberi pinjam
Sayang you!

Sesampai saja di Bazaar atau dikenali sebagai Pasar Karat,
Toilet toilet!
lama ni aku tahan!
dan kemudian, teruskan lagi mengayuh basikal ke Harok.

Aku berbangga kerana berjaya kayuh basikal dari rumah ke Bandaraya Johor Bahru
dengan hanya 4 kali stop aja.

Stop pertama; Bus stop Taman Johor - Hujan.
Stop kedua; Petronas Batu Lima - Nak kacau Ezza bekerja.
Stop ketiga; Rumah Amytuanputerii - Nak amek Amytuanputerii di rumah nya.
Stop keempat; Petronas Kampung pasir - Nak tukar lampu sebab da malam.

Apa yang aku dapat?
macam macam
aku tersangat konfiden dengan diri aku!
aku dapat buktikan yang aku tak lemah!
aku memang perempuan tetapi aku bukan lemah untuk diperkotak katikkan.

aku have fun sangat sangat ride sorang sorang semalam
(consider sorang sorang laa eh)
cumaa..
yang tak bestnya semalam aku terpaksa bergaduh dengan umi aku sebab terlalu bekeras hati untuk ride.
ape pun, dah okay dah :)
dan dan.
malam pulaa.
erm. happy tapi ada sedih.

arghh!
taknak ah cite pasal benda tu.
semak.

btw, thanks everyone sebab support aku
terutamanya
Maxchew, Amytuanputerii, Alin Tan dan Fauzan Noor.
Sayang kau orang.















dfanheartcore.

No comments: