18 February 2011

Sakit Kepala Lutut berakhir?

Selambe aja aku ni.

Bos depan mata. aku duduk menaip ni.

hohoh.

dfan dfan.

mata hati da terbuka.

hopefully yang ini untuk selama lamanya.

maaf semua yang rasa terasa.

mintak ampun mintak maaf.

susun 20 jari termasuk jari kaki.

hehe?

aku rindukan suasana rumah lama.

(Pandan Height)

The babiES di build.

-__________________-

rindu burger Abg Jan.

burger ayam special

burger oblong

nugget RM3

fries.

dan, gelak sambil lari lari.

rindu nasik bujang Hassan Seman.

rindu roti milo kat summing pool.

rindu mandi summing pool.

rindu nak jalan kaki pegi bustop pagi pagi nak naik rapid KL.

rindu nak carik batu untuk tahan Tokio kat parking luar.

semua lahh!

aku harap aku dapat putarkan balik masa tu.

tapi mana boleh.

tak mungkin.

takpe.

aku percaya.

aka nada kebahagiaan buat setiap manusia :)

ZM.

Trimas ah banyak banyak okay?

tak, aku tak gedik

kau pun. kau tu da la femes.

tapi takpe. aku trust kau okay,syg?

No comments: